Ik heb sinds pas een Amd 64 3200+ Box gekocht met msi Kt8 neo fisr corsair 512 cas2 geheugen en een WD raptor hierbij heb ik ook een leadtech fx 5200 en de koeling van een lianli pc 61 en een voeding van computerland 470w. Tijdens spellen of met het afsluiten van de computer krijg ik opeens een blauw scherm met de mededeling Machine_check_exception 0x0000009c (0x00000004,0805366F0,0B2000000,0x00070F0F). Op de windows site kan ik dr verder weinig over vinden over deze foutmelding. Na wat gelezen te hebben op het forum dacht ik misschien dat dit aan die gare voeding kan liggen
?? ik neem aan dat ik genoeg info heb gegeven als niet alles er goed in staat moet je het maar ff vragen ik hoop iemand mij kan helpen?
Als je deze bekijkt dan staan er een aantal mogelijke oorzaken bij, waaronder deze:
Dus het zou best aan je voeding kunnen liggen.Noisy power, overstressed power strips, outmatched power supplies and failing power supplies can destabilize your computer. Make sure that you have a stable, reliable power supply to your computer.
Het is de bedoeling dat je eerst zelf het een en ander uitzoekt, uitvindt, uitprobeert en uitsluit eer je hier op GoT een topic opent. Dat staat ook helder in het forumgedrag gedeelte van de [faq]registratievoorwaarden[/] uitgelegd 
Wat je had kunnen doen:
[search=machine_check_exception]
[google=machine_check_exception]
PMG Beleid » Hangen en Opstartproblemen troubleshooter
Een tip: lees voortaan de "Let op" tekst bovenaan in de [New Topic] van een subforum. Daarin staat beknopt samengevat van hetgeen je minimaal moet kennen/uitvoeren
Wat je had kunnen doen:
[search=machine_check_exception]
[google=machine_check_exception]
PMG Beleid » Hangen en Opstartproblemen troubleshooter
Een tip: lees voortaan de "Let op" tekst bovenaan in de [New Topic] van een subforum. Daarin staat beknopt samengevat van hetgeen je minimaal moet kennen/uitvoeren
Dit topic is gesloten.
![]()