Toon posts:

Win ME, afsluit probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Elke keer als ik WIndows ME afsluit, en dan weer aanzet later, dan komt scandisk eraan om te zeggen dat windows onjuist is afgesloten, maar dat is niet zo.
Als ik gewoon restart dan is het niet, alleen als ik hem uit zet, en later weer aan. Weet iemand hoe dat komt??? :(

P3-500 mhz, 128 ram 100Mhz, 9.1 Quantum SCSI, Plextor 40x, Hercules Geforce2MX:), ISDN modem, ik heb GEEN netwerkkaart.

Verwijderd

Hoe het komt weet ik niet maar waarom zet je die scandisk niet gewoon uit?

• rikrot
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Moederbord?
MSI-6163pro toevallig

Verwijderd

CD Freaker....heb je al van de Microsoft speed bug gehoort.
ze zeggen van af p III 733 geeft het een probleem..nou bij mij was dat ook wel anders..
probeer dit maar eens..werkt vast.

aanbrgengen in reg als er problemen zijn met afsluiten van windows millenium op snelle systemen vanaf 733 mhz
verhelpt het niet wegschijven van de cache als win afsluit.
resutaat scandisk start niet meer zonder reden op om de om schijf te checken.

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\]
"cacheWriteDelay"=dword:000007d0 rem (waarde=2000 decimaal)

Verwijderd

CD Freak is het al gelukt ???

Verwijderd

ja heel vreemd soms geeft ie op een PC bij mij in huis een befaamde blauwe jongen...terwijl ik dat elders nie heb..

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

WinME :r = probleem..... (tenminste... vind ik)

• KeeP IT ReaL
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-08 15:14
ja lego heeft gelijk. Win me draait de eerste week stabiel na 2 a 3 weken loopt hij soms al vast en naar 4 a 5 weken telkens. Dus win me zuigt gewoon :r

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

hehehe..... 2 weken????
Ik heb pas een 2e hands laptop gekocht met schone WinME-installatie... binnen 4 dagen niet meer normaal bruikbaar... eerst deed explorer het niet meer met internet :(
Niet veel later (1 boot ofzo) deed explorer dus echt bijna helemaal geen ruk meer.... kon 'deze computer' niet eens meer opstarten.... En dat was niet de enige keer..... ook op andere systemen met andere winme-installatie-schijven..... steeds hetzelfde gezeik... alleen toen inderdaad ook na zo'n 2 weken...
Goede WinME-installatie-CD is gePROMOVEERD tot ONDERZETTER >:)

• Tarwetijger
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-08-2024
"Win me draait de eerste week stabiel na 2 a 3 weken loopt hij soms al vast en naar 4 a 5 weken telkens. Dus win me zuigt gewoon"
-> nieuwe invalshoek van het 'millenium-probleem' :P
Pagina: 1