Toon posts:

Waar te vinden die fikker???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar de Acer 8432A, dit is ongeveer dezelfde als de Plex writer. Alleen het voordeel bij deze writer van Acer is dat ie een buffer heeft van 8mb i.p.v. de Plex met 4mb.
Het enigste ik kan em nergens vinden, weet iemand waar ik dat ding kan vinden of kopen en zo??

Please
Help me

Greetz
S

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
Koop een Artec! 4x4x24 Lekker goedkoop, goed loopwerk en kan CLONE CD's FIKKEN!

Verwijderd

Ik dacht bij dixons maar ik durf het niet zeker te zeggen, succes met zoeken.

Alex

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19:40
Misschien krijgen ze hem bij Norrod, daar hebben ze namelijk wel een een Acer schrijver, de 6/4/32...

Verwijderd

zeker computer totaal gelezen

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 20:47
Bij mij lopen de rillingen over m'n rug bij de combinatie Acer en cd rom. Wat een baggerdingen zijn die cd rom spelers. Ik hoop dat de cd r's beter zijn :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een vervelende vraag. Maar ik denk dat ik es ga kijken wie waarvoor gaat kiezen.
Wie kiest voor welke writer en dan heb ik het over de volgende writers:
Plextor IDE 8*4*32 (4mb buffer)
Sony IDE 8*4*32 (4mb buffer)
Acer IDE 8*4*32 (8mb buffer)

Ik weet het dat het de zoveeltste vraag hierover, maar ik wil gewoon es kijken waar de tweako's voor kiezen als het gaat om fikken!! Hopelijk krijg ik veel reply's, mail me dat kan ook natuurlijk: superpim@hetnet.nl

Greetz
S

• Cyberdeck
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-01-2024

Cyberdeck

bizar

Sony! Overburnen gaat ook met clonecd dus ik denk dat over niet al te lange tijd de andere programma's dat ook ondersteunen. Daarnaast als een van de beste in rewriten en vergelijkbaar in het 8x writen als de rest.. (bij mij draait ie als een tierelier!)
80 min cd's, cdtext etc ondersteunt ie allemaal

Verwijderd

SONY :r (ik ben nog nooit een fatsoenlijk werkend produkt van sony tegengekomen, tenminste, het werkt tot 2 a 3 dagen na de garantie termijn, daarna nooit meer)
ACER :r :r extensa 355 nough said
plextor :) eerste cd-rom heeft het 4 a 5 jaar zonder enig probleem gedaan, werd alleen te langzaam, ultraplex + 4x writer, branden perfect , leest perfect
shit, precies andersom, brand perfect, lezen perfect

• Cyberdeck
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-01-2024

Cyberdeck

bizar

Waarom duwt HP dan in al hun branders een sony? En reply nu niet dat hp rotzooi is want als Hp rotzooi zou verkopen dan zouden bedrijven toch niet hun spul kopen. Oke hun service zuigt tegenwoordig, maar dat is anders geweest. Hp staat voor degelijkheid en meestal maken ze dat nog waar ook. Net als asus wat conservatief en gericht op robuust en stabiel. Dat dat niet altijd lukt oke, maar als sony zo slecht zou zijn dan zouden ze toch niet de hp8100, hp8200, hp9100, hp9200 allemaal baseren op de sony versies: crx100, crx120, crx140ide, crx140scsi..??
Plextor is ook ontzettend goed. Van acer weet ik niet wat voor hardware daarin zit.. en ze maken het in ieder geval niet zelf, dus uitkijken!

Verwijderd

Ik heb zelf altijd een 8100i gehad,
Fikte prima, geen probleem, nooit geprobeerd te overburnen. Maar de doeleinde waarvoor ik hem gebruikte ging perfect.
Ik nu een A-Dicht aparaat. 6x4x24 gaat ook perfect.

Als ik zou moeten kiezen zou ik toch wel gaan denken aan die acer met (!) 8MB buffel.
Is wel lekker safe natuurlijk!
Maar ik ben niet echt weg van Acer. Alhoewel het toch de grondlegger was voor A-Open, dus er zal wel een kern van waarheid inzitten.

P.s. Ik geloof dat alle HP's Sonies zijn. De 8100i sowieso
Pagina: 1