Toon posts:

Op zoek naar Routeplan software

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Deze zomer ga ik met mijn ouders op vakantie naar Frankrijk, en nu zijn we op zoek naar goede Routeplan Software voor op mijn laptop. Ik ben al een tijdje aan het zoeken geweest, maar veel kunnen we niet vinden. Het programma moet in ieder geval België en Frankrijk bevatten, voor de rest maakt het niet zo uit.

Wie o Wie kan mij vertellen welk programma hiervoor geschikt is. Het moet uiteraard wel een recent programma zijn.

Alvast bedankt!

Verwijderd

Ik weet niet of ze het nog verkopen, maar ik dacht dat AND dit soort software destijds leverde?

Verwijderd

Route 66 bestaat ook nogwel meen ik. Vrij degelijk

Wil je echt up-to-date zoek alles op op mappy.com en sla op op je HDD, deze zijn accurate grondplannen en routeplannen van overal waar je maar wil.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

En in gebruik met plezier Easy Travel / Travel Manager (ik gebruik het zonder GPS. Maar je geeft niet aan of dat nodig is).

Er zijn er nog wel een paar, zoals klik meteen laat zien: dezelfde tips :o

Loop dus eerst even die tips en de respectievelijke websites langs; de vraag die je stelt is daar heel goed mee te beantwoorden :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.