Ik heb een Microsoft wireless optical desktop for bleutooth aangeschaft en geinstalleerd, alleen krijg een melding bij het rebooten van mijn pc "No keyboard..." alleen wanneer ik een ander keyboard erbij plug kan ik rebooten en in windows xp pro gebruik maken van mijn bleutooth keyboard. Zijn er misschien meer mensen met dit probleem of iemand die hier een oplossing voor weet? want 2 keyboard vind ik een beetje overdreven
moet je in je bios zijn...
die zal nu ingesteld staan op het geven van een foutmelding als er geen keyboard gevonden wordt (de bios ziet geen bluetooth keyboards)
stel je bios in dat deze nooit fouten weergeeft... XP ziet vanzelf het bluetooth keyboard wel...
die zal nu ingesteld staan op het geven van een foutmelding als er geen keyboard gevonden wordt (de bios ziet geen bluetooth keyboards)
stel je bios in dat deze nooit fouten weergeeft... XP ziet vanzelf het bluetooth keyboard wel...
Ik zag, ik nam en ik kwam...
Verwijderd
Misschien een beetje een onnodige opmerking, maar het systeem waarschuwt de gebruiker dus dat er geen toetsenbord is aangesloten. Hoe komt de TS dan in de BIOS, gezien dat je daarvoor eerst een toets (F2 of DEL bijvoorbeeld) moet indrukken? Aangezien de TS wel in het BIOS kan geraken, weet het systeem blijkbaar dat er dus wel degelijk een toetsenbord aanwezig is (wat dan weer betekent dat die foutmelding onnodig is). Ik maak hieruit op dat het specifiek om een melding gaat dat er geen toetsenbord is aangesloten op de PS/2- (of hoe heet die specifieke toetsenbordingang?) of USB-ingang, en niet om een melding die de gebruiker erop wijst dat er helemaal geen toetsenbord is aangesloten. Kan iemand mij dit bevestigen? (Niet dat het interessant is om te weten, maar voor de volledigheid...
)
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2004 09:58 ]