"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant
[ Voor 97% gewijzigd door ErikRo op 06-06-2004 09:06 ]
"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant
Verwijderd
Ik heb hetzelfde..ErikRo schreef op 06 juni 2004 @ 09:06:
edit: dubbelpost
en ik heb ooit hier hetzelfde vraag gesteld. Maar de oplossingen die me werden aangedragen hebben niet geholpen.
1 daarvan was inderdaad dat geindexeer.
Zelf denk ik dat wat geheugen bijprikken een oplossing kan zijn, en virtueel geheugen helemaal uitschakelen...
Windows versie? XP neem ik aan -> check Indexing service, en Optimize HD when idle setting (TweakUI for XP)
Verder: welke programmaatjes draai je allemaal op de achtergrond?
(virusscanners, ...)
-> Via taakmanager alles uitschakelen behalve Windows services en checken of het probleem zich dan nog steeds voordoet.
[ Voor 26% gewijzigd door roelio op 06-06-2004 10:14 ]
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
door een paar USB porten in gebruik te hebben (printer, scanner, memmory card reader, webcam ect.) gaat je pc hard werken tijdens het opstarten (meestal bij het laden van winXP, na dat je het load screen ziet. dat is precies wat je bedoelde...de idle zwart beeld dus)
probeer eens alle USB kabels eruit te pluggen voor dat je, je pc opstart. dit kan helpen. Ik had hetzelfde
[ Voor 11% gewijzigd door whiteclear op 06-06-2004 10:56 ]
het kan natuurlijk ook een ander programma zijn, schakel is wat uit met bv: msconfig en kijk of dat helpt.
te laat
[ Voor 7% gewijzigd door Koekje op 06-06-2004 11:20 ]
There are 10 types of people in this world. Those who understand binary, and another 9 who don't give a s**t.
Onzekere schijf
Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$
Als het idd hercalibreren is ben ik nog niet jarig. Het zou de stilste schijf moeten zij die er is en dat klopt ook wel. Maar als hij 10 x per sec hercalibreerd dat hoor je dat wel.
Is dat nog uit te zetten ergens?
Begin toch aan de HD te twijfelen.
QnJhaGlld2FoaWV3YQ==