Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[feat] multi-user pushmessages

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zojuist een topic van een dronkaard getrashed. Ik heb eerst een handvol mensen die het nodig vond toch in zo'n topic te reageren een PM gestuurd dat dat ongewenst is.

Mijn verzoek is een optie om net als de multi-delete mogelijkheid van topics, meerder users te kunnen aanvinken om een PM naar toe te sturen. Nu moet dat dus 1 voor 1 en steeds weer alles copy/pasten en de titel opnieuw typen enz.

PM naar groep zoals ik heb zien staan in het PM verzendvenster is toch niet wat ik bedoel :)

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:21
Moet leren lezen... Cheatah :>

Ik weet niet hoe mods het zien, maar zou die checkbox de layout niet een beetje vern**ken?

[ Voor 81% gewijzigd door danslo op 06-06-2004 03:43 ]

Verwijderd

Zoiets? vertrekt iig niet de layout :) :

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/34076/full.gif

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Verwijderd schreef op 06 juni 2004 @ 03:33:
PM naar groep zoals ik heb zien staan in het PM verzendvenster is toch niet wat ik bedoel :)
Je bedoelt dat je het geen nuttige feature vind om een PM te kunnen sturen naar alle mensen met "Member (default)" rechten? Goh? :D :+

Professionele website nodig?

Verwijderd

Topicstarter
curry684 schreef op 06 juni 2004 @ 04:25:
[...]

Je bedoelt dat je het geen nuttige feature vind om een PM te kunnen sturen naar alle mensen met "Member (default)" rechten? Goh? :D :+
Bijvoorbeeld :P

Wat specifieker zou leuk zijn. Dus echt dat je net als met multi-delete de vink-boxjes activeert en vervolgens aanvinkt wie je gaat bestoken :P

Bijvoorbeeld dus :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2004 05:45 ]

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
cls schreef op 06 juni 2004 @ 03:36:
Ik weet niet hoe mods het zien, maar zou die checkbox de layout niet een beetje vern**ken?
Nee, want die checkboxes zullen er dan niet altijd staan, maar - net als met het multideleten en topicsplitten - alleen verschijnen als je er voor kiest om die actie uit te gaan voeren lijkt me :) .

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-11 22:17

chem

Reist de wereld rond

Hmz... daar had ik die groepen voor bedacht :+

Misschien dat ik dit een keer ga maken...

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.