Toon posts:

"Total Annihilation" nog ergens te koop?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik was benieuwd of iemand misschien een idee had waar ik het spel 'total annihilation' (uitgever; cavedog) nog op de kop zou kunnen tikken. Het spel is ondertussen een jaar of 6 oud, maar in mijn ogen nog steeds het beste allround RTS spel ooit. Ik heb het originele spel hier nog liggen (was mijn bureau aan't opruimen en vond het toen, vandaar mijn nieuwe interesse), maar de cd's zijn dusdanig beschadigd dat de muziek continue hapert etc... gewoon niet lekker om te spelen dus.

Ik heb de store van atari volledig nageplozen, maar die verkopen hem niet meer (cavedog is overgenomen door infogrames(=atari) enige tijd geleden), en ook grote online sites als play.com en blackstar.co.uk hebben hem niet (enigszins logisch).

alvast bedankt.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2004 00:07 ]

• DroogKloot
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

eBay is je beste kans (of een budgetbak in een winkel in Rotjeknor), maar TA + CC packs zijn onderhand aardig zeldzaam dus je zult er niet bijster goedkoop bij uit zijn.

• diabyte
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:35
Ik heb hier nog een disc 1 & 2 liggen. Zal wel het hele spel zijn neem ik aan :P Nog goede staat hoor, wel wat miniscule krasjes maarja het is al een erg oud spel (windows 95 staat nog op de cd lol :D)

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:12
Voor verkoop van spullen kun je terecht bij Vraag & Aanbod

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2004 00:23 ]

Verwijderd

Dat spel is echt geweldig idd _O_
het eerste spel geloof ik dat ik via LAN multiplayer deed... met 3D units en terrein, vooral die spider achtige unit was cool! En commanders die hard ontploften, en., en....
...en het wordt tijd om die cd maar eens op te zoeken denk ik :P

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 06 juni 2004 @ 00:28:
Dat spel is echt geweldig idd _O_
het eerste spel geloof ik dat ik via LAN multiplayer deed... met 3D units en terrein, vooral die spider achtige unit was cool! En commanders die hard ontploften, en., en....
...en het wordt tijd om die cd maar eens op te zoeken denk ik :P
jajajajajaja bastard ;) die spiders waren trouwens vooral goed 'in het veld' , en niet bij het aanvallen van bases (werden ze afgeslacht door guardians _/-\o_ )

zucht, op naar ebay.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2004 00:36 ]

Verwijderd

www.chipsbits.com zelfs ta2 die word maand 8 gereleased!!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 juni 2004 @ 00:44:
www.chipsbits.com zelfs ta2 die word maand 8 gereleased!!
Ja, maar daar hebben we het hier niet over :)

Verwijderd

Topicstarter
Orange; TOP!!!

_/-\o_ _/-\o_ ;)

ps, Terr; ze verkopen ook TA1. dus ook nog ontopic :)

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2004 00:47 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 juni 2004 @ 00:46:
[...]

Ja, maar daar hebben we het hier niet over :)
Ta1 en CC en Battle tactics is er ook nog te koop dus alle 3 cd's :p

Verwijderd

Ik heb het hier ook nog ergens liggen best leuk spellegie

• MSalters
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-12 14:13
Als je de originele CDs nog hebt dan mag je legaal een kopietje trekken van een andere eigenaar; de fysieke beschadiging beeindigt je licentie niet.
Je mag alleen niet in SGD of elders op GoT vragen of iemand daar mee helpt, zie FAQ voor uitleg.

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

• Brik
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-12 21:15
Hmm dat was altijd een vet spel! Ik ben um ook maar weer gaan uhhh kopen :+? Ik heb hier een 4 cd versie? weet iemand wat die extra 2 cd´s inhouden? Wat er bij die add-ons zit?

• DroogKloot
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

Twee CD's voor TA, een voor CC, en een voor BT. :)

• Yamy_Daffy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:35
Ik hem een tijdje geleden ook nog gespeeld een maandje geleden ofzo was weer eens erg leuk om een oude game uit de kast te trekken.

[ Voor 24% gewijzigd door Yamy_Daffy op 07-06-2004 22:13 ]

PVOutput 10x Longi 360wp zo PSN: Yamy_Daffy

• AntiPasta
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-12 10:11
ik was laatst in een CD winkel in Amsterdam (Ceintuurbaan) en daar lag een budgetbak met PC spellen, waaronder TA voor 3 euro... maar ik had maar 5 euro en ik moest kiezen tussen TA (die ik al heb), Wing Commander 5 en US Navy Fighters (jeugddroom uit eerste PU :9~ )... het werd toch WC5. Misschien is het de moeite waard om daar eens langs te lopen (heb het huisnr. alleen niet meer)

The Absence of a Safe Haven Constitutes the Reign of Terror

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-12 15:25
Ik ben de trotse bezitter van TWEE originele exemplaren van TA (twee doosjes met elk 2 CD's). Had TA eerst gekocht ongeveer een half jaar na release, toen de prijs al iets verlaagd was. Paar jaar later zag ik TA (herdruk) in een budgetbak liggen, voor 10 gulden ofzo, en heb ik die ook nog even fijn meegenomen. Maar eigenlijk is die overbodig.

Verder heb ik ook Core Contingency origineel gekocht, bij release destijds. En helaas zat op die CD een productiefout (fout van de fabriek) waardoor sommige maps in de hpi file kapot zijn. Maar gelukkig heb ik via via een goed exemplaar kunnen scoren :)

• Vliedel
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-06 09:51
dit spel is idd vet :) heb hm hier ook nog liggen tussen mijn goed opgeruimde stapeltje spellen :P
maar weer is ff instaleren :)

Verwijderd

Iedereen die dit nog steeds een vet cool gaaf mooi super spel vind kom op installeer en speel het.

Op www.zone.com/ta kun je nog steeds spelen ik speel elke dag nog online al ruim 7 jaar.

Op www.totalannihilation.com zijn de extra units en de 3.1 patch nog te downloaden.

Er is ook een recorder waarmee je elk spel kunt opnemen en later kan bekijken.

Succes.

Heb uit een vorige post mijn links ff gecopied hier zijn ze:

http://www.totalannihilation.com/totala/dwnlds_frame.html

of gewoon www.totalannihilation.com

dan totalannihilation en je komt weer op de ouwe cavedog download site.

Doe geen boneyards spul downloaden.

http://www.gamingbattleleague.com/ is bijna net zo als boneyards

www.tadrs.net is een site met games die gerecord zijn en die kun je bekijken en misschien wat leren van de beste spelers nu online!!

ftp://ftp.cavedog.com/cavedog/ta1x-31c.exe
ftp://ftp.cavedog.com/cavedog/totala.ini 500 unit patch

http://www.clan-sy.com/ hier is de demorecorder.
Hier de link rechtstreeks http://www.clan-sy.com/download/tademo/tademo99b2.exe

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2004 12:26 ]

• AntiPasta
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-12 10:11
Haay schreef op 06 juni 2004 @ 22:30:
Ik ben de trotse bezitter van TWEE originele exemplaren van TA (twee doosjes met elk 2 CD's). Had TA eerst gekocht ongeveer een half jaar na release, toen de prijs al iets verlaagd was. Paar jaar later zag ik TA (herdruk) in een budgetbak liggen, voor 10 gulden ofzo, en heb ik die ook nog even fijn meegenomen. Maar eigenlijk is die overbodig.

Verder heb ik ook Core Contingency origineel gekocht, bij release destijds. En helaas zat op die CD een productiefout (fout van de fabriek) waardoor sommige maps in de hpi file kapot zijn. Maar gelukkig heb ik via via een goed exemplaar kunnen scoren :)
Ik zoek echt al jaren naar Core Contingency origineel... ik heb Battle Tactics ooit voor 10 gulden in de budgetbak bij Bart Smit gezien maar CC is echt onvindbaar 8)7

The Absence of a Safe Haven Constitutes the Reign of Terror

• Haay
  • Laatst online: 24-12 15:25
AntiPasta schreef op 07 juni 2004 @ 20:03:
Ik zoek echt al jaren naar Core Contingency origineel... ik heb Battle Tactics ooit voor 10 gulden in de budgetbak bij Bart Smit gezien maar CC is echt onvindbaar 8)7
Ja, CC origineel is echt onvindbaar inderdaad. Heb ik na de release ook nooit meer gezien. Van mijn CC originele CD heb ik een verbeterde kopie gemaakt door voor de kapotte ccmaps.ccx een goed exemplaar te downloaden en daarmee een nieuwe CD te maken.

Heb trouwens ook TA:Kingdoms origineel. Speel ik ook nog af en toe wel met 2 lui die het ook leuk vinden. Heb nu de PC om het soepel te kunnen draaien, i.t.t. toen TA:Kingdoms net uit kwam en m'n PC toen gewoon te traag was om alle effecten te kunnen draaien! :D Zou op zich nog wel Iron Plague origineel willen hebben, maar die is net zo onvindbaar als CC voor TA.

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:09
hehe CC heb ik nog wel, alleen BT niet, die was voor mij onvindbaar :9

• BaRF
  • Laatst online: 19-12 14:03

BaRF

bijna kerst

aah die muziek ook er bij :D ik heb het spel zelfs twee keer gekocht omdat ik de cd's kwijt was, en die tweede keer (drie jaar terug) kostte ie maar tien gulden :+

idd nog speeds beste gmae ooit op dit gebied _o_

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Pagina: 1