Ik heb hier een Asus moederbord zoals in de titel al staat met een Ati chipset, maar met een aantal problemen.
De processor is een Intel Celeron 2.4 ghz
512 mb ddr geheugen
80 gb 7200 samsung nieuw
nec dvd writer
samsung cd writer
zalman 300w koeler
zalman cpu koeler
Dit is een demosysteem om te laten horen hoe stil die is en niet hoe slecht die werkt wat die wel dus doet.
Mijn ps/2 toetsenbord wordt door windows vaak niet herkend en start dus wel en die doet het wel in de bios maar niet in Windows. Echt heel vervelend wat dus betekend dat je nog een keer moet opstarten. USB toetsenbord wordt heel vaak herkend maar dat is een notebook toetsenbord dus echt niet lekker qua typen.
Ik heb vaak een USB externe harde schijf aanhangen maar dat is compleet geen succes. Als ik dus een backup dus 20 gb overpomp naar de vaste harde schijf dan kan ik wachten tot dat ik een ons weg qua reageren en dan doet de computer niets meer maar de processor wordt maar voor 10% belast.
Netwerkverbinding zijn af en toe een ramp. Dan doet die het of soms gewoon niet.
Bios update helpt niets
IRQ zijn keurig verdeeld en niets met elkaar geshared
I/O ziet er ook keurig uit
DMA is ok
Driver toetsenbord heb ik al een andere geprobeerd maar helpt simpelweg niet
nieuwe USB driver helpt ook niet(zowel Open en Univers geen verschil)
Iemand nog een oplossing voor dit bord of kan ik beter zeggen terug naar de RMA?
De processor is een Intel Celeron 2.4 ghz
512 mb ddr geheugen
80 gb 7200 samsung nieuw
nec dvd writer
samsung cd writer
zalman 300w koeler
zalman cpu koeler
Dit is een demosysteem om te laten horen hoe stil die is en niet hoe slecht die werkt wat die wel dus doet.
Mijn ps/2 toetsenbord wordt door windows vaak niet herkend en start dus wel en die doet het wel in de bios maar niet in Windows. Echt heel vervelend wat dus betekend dat je nog een keer moet opstarten. USB toetsenbord wordt heel vaak herkend maar dat is een notebook toetsenbord dus echt niet lekker qua typen.
Ik heb vaak een USB externe harde schijf aanhangen maar dat is compleet geen succes. Als ik dus een backup dus 20 gb overpomp naar de vaste harde schijf dan kan ik wachten tot dat ik een ons weg qua reageren en dan doet de computer niets meer maar de processor wordt maar voor 10% belast.
Netwerkverbinding zijn af en toe een ramp. Dan doet die het of soms gewoon niet.
Bios update helpt niets
IRQ zijn keurig verdeeld en niets met elkaar geshared
I/O ziet er ook keurig uit
DMA is ok
Driver toetsenbord heb ik al een andere geprobeerd maar helpt simpelweg niet
nieuwe USB driver helpt ook niet(zowel Open en Univers geen verschil)
Iemand nog een oplossing voor dit bord of kan ik beter zeggen terug naar de RMA?
I hit the CTRL key, but I'm still not in control!