beste medetweakers,
ik was vandaag lekker aan het tweaken... beetje casemodden, harddisk cooler geinstalled, verder 2 xtra cas fan's met blauw ledje, en een neon balkje erin. Verder roundedkabels lekker meshen van de andere kabels.. mooi mooi mooi, kan helaas pics niet posten (geen adresje voor)
Goed ik stroom erop en het duurt zo enorm lang voordat hij iets begint te doen. Shit misschien iets fout in de voeding... kabels erweer uit opnieuw controle controle..
Maar het probleem blijft. Het duurt verdomme gewoon 3x zo lang voordat hij opstart als normaal.. echt bizar in de tussentijd heb ik er niks bijzonders meegedaan.
Mijn spec's:
Amd 64 3000+
msi k8t neo mobo ----> VIa chipset
seagate barracuda 160 gb harddisk
ati radeon 9800 pro @ xt speeds
en een 340 watt voeding (kan dat dus ook niet wezen)
Enig idee wat het probleem is?????
edit:
bij de bios, als hij xp gaat laden dan gaat hij weer op normale snelheid
ik was vandaag lekker aan het tweaken... beetje casemodden, harddisk cooler geinstalled, verder 2 xtra cas fan's met blauw ledje, en een neon balkje erin. Verder roundedkabels lekker meshen van de andere kabels.. mooi mooi mooi, kan helaas pics niet posten (geen adresje voor)
Goed ik stroom erop en het duurt zo enorm lang voordat hij iets begint te doen. Shit misschien iets fout in de voeding... kabels erweer uit opnieuw controle controle..
Maar het probleem blijft. Het duurt verdomme gewoon 3x zo lang voordat hij opstart als normaal.. echt bizar in de tussentijd heb ik er niks bijzonders meegedaan.
Mijn spec's:
Amd 64 3000+
msi k8t neo mobo ----> VIa chipset
seagate barracuda 160 gb harddisk
ati radeon 9800 pro @ xt speeds
en een 340 watt voeding (kan dat dus ook niet wezen)
Enig idee wat het probleem is?????
edit:
bij de bios, als hij xp gaat laden dan gaat hij weer op normale snelheid
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2004 21:44 ]