Toon posts:

Volume-regeling (koptelefoon) in games.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net win2k erop gezet (zeer stabiel!!) maar ook een paar spellen (de spellen doen het zeker niet slecht onder win2k ben van 85,3 fps (win98) naar 80,0 fps (win2k)in q3 gegaan) ik leverde graag die 5 fps in voor de extra stabiliteit van win2k.
MAAR nu mijn vraag, ik speel vaak q3 met mijn koptelefoon, alleen kan ik niet het volume regelen (ik heb zo'n multi-media toetsenbord met volume-regelingsknop). Vroeger op win98 kon ik gewoon ingames het volume veranderen mbv. die knop, nu in win2k kan het niet meer! Iemand een idee hoe ik dat wel kan doen? (heeft het misschien iets te maken met het feit dat je in win2k niet direct je hardware kan aanspreken?? zo ja, kan ik daar in dit geval omheen??)

Thanx

• SiGNe
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 18-06 00:01

SiGNe

Ook hoi!

ff nieuwe driver voor je toetsenbord downloaden

Niet?
[Specs]

• Orbit
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-08 13:00
[ff off topic]
Oeioei, je moet 5 fps inleveren, ik moet de eerste mens nog tegen komen die het verschil ziet tussen 85 en 80 fps. het menselijk oog ziet maar ongeveer 36 beelden per seconde. En dan spreek ik over een héél gezond oog. Als je een film kijkt ga je toch ook niet zeuren over de geringe 24 fps???????
[/ back on toppic]

Ik zou geen moeite doen om dat keyboard weer aan de praat te krijgen dat stuurprogrammatje neemt toch maar geheugen in dat je beter voor andere dingen kunt gebruiken. En raar maar waar mijn MMKeyboard werkt onder W2K zonder drivers.

Verwijderd

Topicstarter
Orbit, een benchmark draai je om te kijken wat je pc aankan, hoe meer fps hoe beter het loopt (ook al zie je maar 36 fps...) jij kan mij niet wijsmaken dat q3 met 36 fps net zo lekker loopt als 80 fps, want dat is gewoon onzin! Ook is het handig om te weten dat je gfx kaart zoveel aankan omdat het dan minder moeite heeft met de "chaos-scenes" (die gene met veel bloed, explosies, mensen, e.d).

En ik heb ook gemerkt dat het MM toetsenbord zonder installatie van drivers op win2k werkt, maar niet volledig (alleen de "mute" en volume-regeling werken) =(