Het is misschien een beetje zonde om hier een nieuw topic over te beginnen, maar aangezien ik in de search geen duidelijk antwoord op mijn probleem kon bespeuren open ik toch een nieuw topic.
Het probleem: Bij het laden van een game bij Need For Speed Underground zie ik ongeveer 3 seconden het laadbalkje laden en hoor ik de cd-rom-speler laden.
Daarna stopt het laden vanzowel de cdspeler als het laadbalkje en de muis kan ook niet meer bewogen worden.
Ctrl-alt-del, alt-tab en windowsvlaggetje leveren geen reactie op. Enige mogelijkheid: pc opnieuw booten.
Specs:
Asus A7V266-C
XP2000+
Sapphire Radeon 9500
512 DDR-ram
Windows XP
Wat ik heb gedaan:
• Catalyst 4.5, 4.4, 4.3 geinstalleerd
• NFSU geupgrade
• diverse vergelijkbare topics gelezen
Dit alles leverde helaas geen resultaat op. Ik ben niet lager dan catalyst 4.3 gegaan aangezien dat niet rendabel is ivm problemen van andere games.
Hoe kan ik dit oplossen?
Het probleem: Bij het laden van een game bij Need For Speed Underground zie ik ongeveer 3 seconden het laadbalkje laden en hoor ik de cd-rom-speler laden.
Daarna stopt het laden vanzowel de cdspeler als het laadbalkje en de muis kan ook niet meer bewogen worden.
Ctrl-alt-del, alt-tab en windowsvlaggetje leveren geen reactie op. Enige mogelijkheid: pc opnieuw booten.
Specs:
Asus A7V266-C
XP2000+
Sapphire Radeon 9500
512 DDR-ram
Windows XP
Wat ik heb gedaan:
• Catalyst 4.5, 4.4, 4.3 geinstalleerd
• NFSU geupgrade
• diverse vergelijkbare topics gelezen
Dit alles leverde helaas geen resultaat op. Ik ben niet lager dan catalyst 4.3 gegaan aangezien dat niet rendabel is ivm problemen van andere games.
Hoe kan ik dit oplossen?