Toon posts:

P4 2.4 --->3.6 wil niet lukken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mijn p4 naar 3.42 gebracht dat lukt allemaal netjes maar breng ik hem naar 3.59 (FSB naar 300) dan krijg ik een blauw scherm als die windows laad... ben ik aan het eind van mijn oc avondtuur... is hij niet verder te krijgen dan ca. 3.5 of heb ik iets verkeerd staan... bv me PCI bus?
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~jg.philipsen/342.JPG

Verwijderd

Even je VCore klein beetje verhogen en dan nog ene keer proberen.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2004 20:10 ]

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Is een topic voor
Het Northwood Overclock resultaten topic (deel 3)

Verder geef je niet echt info (temps enz), dus veel kunnen we er niet over zeggen behalve dat het al een mooie oc is.

Verwijderd

Wel een dikke FSB.. Mainboard ? Ram ? CPU ?

Verwijderd

probeer je Vcore of je Dimm Volt is wat te verhogen, aargh is al gezegt :)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2004 20:21 ]

• pisart
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Het kan goed zijn dat je cpu op is en niet meer verder wilt, maar klopt die vcore in cpu-z? Anders verhoog hem nog een beetje en kijk dan eens.
Welke divider instelling gebruik je nu en welk geheugen heb je?

Verwijderd

RoamoR schreef op 05 juni 2004 @ 20:16:
Is een topic voor
Het Northwood Overclock resultaten topic (deel 3)

Verder geef je niet echt info (temps enz), dus veel kunnen we er niet over zeggen behalve dat het al een mooie oc is.
kijk eens naar dat plaatje bovenaan ;) daar staan temps in ;) mobo koud en cpu koud dus dat zal t probleem niet wezen... het zou goed kunnen

@rooble het zou erg goed kunnen dat je geheugen niet meer aankan, ik ken het blauwe scherm maar al te goed ivm geheugenproblemen ;) watvoor koeling gebruik je btw? ;)

Verwijderd

nog een tip ;) probeer wat kleinere stapjes te nemen ;) niet in een keer van 3,49 naar 3,59 ;)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 06 juni 2004 @ 00:59:
[...]

kijk eens naar dat plaatje bovenaan ;) daar staan temps in ;) mobo koud en cpu koud dus dat zal t probleem niet wezen... het zou goed kunnen

@rooble het zou erg goed kunnen dat je geheugen niet meer aankan, ik ken het blauwe scherm maar al te goed ivm geheugenproblemen ;) watvoor koeling gebruik je btw? ;)
:D Ehm ik gebruik de standaard koeler... hij is/was boxed :D stressed is die 52.. ik heb pics en betere uitleg in het northwood resulaten deel 3 gepost ehhh hoe werken die fucking links haha dan maar zow.... Het Northwood Overclock resultaten topic (deel 3)
:?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 juni 2004 @ 01:21:
[...]

:D Ehm ik gebruik de standaard koeler... hij is/was boxed :D stressed is die 52.. ik heb pics en betere uitleg in het northwood resulaten deel 3 gepost ehhh hoe werken die fucking links haha dan maar zow.... Het Northwood Overclock resultaten topic (deel 3)
:?
had ik al gevonden :O maar geloofde dat van die boxed cooler niet zo... maar als je t nogmaals zegt zal t wel kloppen he ;) , erg netjes gedaan !!
ik krijg mn p4 2.66 niet verder dan 3.48, ook veel maar nog flink te weinig...

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-02 07:11
Een overclock van 1200 MHz met boxed cooler :?
Ik haal met mijn P4 3 GHz 800 (HT) (op asus P4C800) met een Zalman CNPS7000A-CU) nog net de 3,36 :/ Klinkt mij erg raar in de oren.

[ Voor 6% gewijzigd door internetinfo op 06-06-2004 02:36 ]

• johnny.xxx
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-03-2025
internetinfo schreef op 06 juni 2004 @ 02:35:
Een overclock van 1200 MHz met boxed cooler :?
Ik haal met mijn P4 3 GHz 800 (HT) (op asus P4C800) met een Zalman CNPS7000A-CU) nog net de 3,36 :/ Klinkt mij erg raar in de oren.
is nog nieteens zo gek hoor :)
die 2.4 willen volgens mij gewoon heel graag doen alsof ze meer zijn ;)
Pagina: 1