[showcase] Euroraces Francorchamps

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
http://members.home.nl/rogerwierike/

Het was een lekker dagje uit, gelukkig speelde het weer mooi mee hoewel er
in de verte de drijging van regen steeds aanwezig was.
Veel plezier met de foto's, er volgen er straks nog meer, heb er ruim 200
stuks gemaakt en de mooiste moet ik nog uitzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Deze vind ik echt super mooi geworden hoewel de racewagen er niet helemaal opstaat.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/rogerwierike/Vleugel%20vervangen2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18-09 14:17
Waarom post je jouw top 5 (bijvoorbeeld) niet hier? Da's iets makkelijker bekijken, beoordelen, etc voor iedereen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:31
Verwijderd schreef op 05 juni 2004 @ 19:53:
Deze vind ik echt super mooi geworden hoewel de racewagen er niet helemaal opstaat.

[afbeelding]
Even snel je foto's doorgenomen, voor mij is het ook absoluut deze die eruit springt! leuke foto, leuk standpunt :)
Ik stoor me er helemaal niet aan dat de auto er niet helemaal opstaat, wel vind ik het een beetje jammer dat de monteur er een beetje afvalt en dat daar nog net een klein stukje mist. En het blauwe driehoekje rechtsonderin vind ik een beetje storend. Maartoch, mooie foto :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Xtuv schreef op 07 juni 2004 @ 22:06:
[...]

Even snel je foto's doorgenomen, voor mij is het ook absoluut deze die eruit springt! leuke foto, leuk standpunt :)
Ik stoor me er helemaal niet aan dat de auto er niet helemaal opstaat, wel vind ik het een beetje jammer dat de monteur er een beetje afvalt en dat daar nog net een klein stukje mist. En het blauwe driehoekje rechtsonderin vind ik een beetje storend. Maartoch, mooie foto :)
Dat blauwe driehoekje is de kap die voor op de auto moet zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Roger37, van een [showcase]topic is het de bedoeling dat je de foto's (5 a 10) in het topic zelf post, ipv een link naar je site te geven. Zo komt het een beetje over als spam namelijk ;)

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frogmen
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Als je dan verwijst naar een site zorg dan dat deze vezorgt is en niet een dir waar ik op namen moet klikken dan haak ik echt af. Er zijn tenslotte zat gratis programmatjes die dit keurig voor je regelen.

Voor een Tweaker is de weg naar het resultaat net zo belangrijk als het resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertJ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-08 23:57
Ik vind het wel een gemiste kans dat je niet even een race auto hebt zitten 'pannen' ...

Dat dus door de beweging die jij met de camera maakt de auto scherp is en de omgeving juist vaag, dus het gevoel dat de auto ook echt door de omgeving beweegt, nu is het allemaal enorm statisch...

Voorbeeld:
Afbeeldingslocatie: http://www.cray.demon.nl/digifoto/zandvoort29022004/10-2527.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door RobertJ op 08-06-2004 13:47 ]

Life is what you make of it. Always has been, always will be.

Pagina: 1