[Compleet nieuwe PC] Maar gaat niet aan!

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

• spydrone
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 24-01 12:38
Een maat van mij heeft een splinter nieuwe PC gekocht. Hij heeft hem zelf in elkaar gezet. Elk onderdeel heeft hij apart gekocht. En dus zelf in elkaar gezet. Maar wanneer hij zijn pc aan probeerd te zetten doet hij helemaal niks. Ik weet dat het raar klinkt maar kan er misschien een rede zijn waarom hij niet aan gaat.

Verwijderd

euhmmmm. specs..... alles goed aangesloten? processor goed in zn houdertje geduwd om het zo maar te zeggen :) wat meer info asjeblieft ;)

edit.
kabeltje van het "aanknopje" goed aangesloten?

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2004 19:03 ]

• spydrone
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 24-01 12:38
Verwijderd schreef op 05 juni 2004 @ 19:02:
euhmmmm. specs..... alles goed aangesloten? processor goed in zn houdertje geduwd om het zo maar te zeggen :) wat meer info asjeblieft ;)

edit.
kabeltje van het "aanknopje" goed aangesloten?
Mja.... ik weet het zelf ook niet wat er met zijn pc mis is.
Maar de POWER kabeltjes zou een goede reden kunnen zijn.

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Inderdaad, probeer eerst even wat meer zelf. Zo is er een handige troubleshooter die je kan doornemen. Bijna altijd komt men d'r hiermee wel uit. Mocht je er écht niet uitkomen, kan je een nieuw topic openen waarin je goed en duidelijk alle bevindingen geeft van deze troubleshooter. (dus niet 'alles werkte niet')

Je bent al eerder op de search en op de FAQ gewezen. Ik wil je toch nog eens dringend aanbevelen deze toch eens door te nemen, en een 2e keer na te denken bij het openen van een topic.

Dit topic is gesloten.