Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400
Echt niemand?
Verwijderd
Bij de meeste breedbeeld tv's kun je het formaat op een zodanig manier veranderen dat je "alles" ziet.toastingnow schreef op 05 juni 2004 @ 18:37:
Als ik een film omgezet hebt van xvid naar dvd en ik speel de film af op m'n dvdspeler, dan zie ik de bovenste zin wel en de tweede maar net half of bijna helemaal niet. De ondertse zin verdwijnt dan onderaan m'n scherm. Ik codeer de films naar 16:9 Borders added.
Hoe krijg ik de onderste zin nu ook goed in beeld?
(maar ik weet niet wat voor een tv je hebt)
Verder heb ik weinig kaas gegeten van omzetten van.....
Suc6
zei je de tex wel op de pc? zoja dan effe met de instellingen van de tv rotzooien...toastingnow schreef op 06 juni 2004 @ 20:46:
Echt niemand?
offtopic:
Dan kan je lang blijven rotzooien. Er is (voor zover ik weet) nl. nog geen enkel programma dan SVCD/CVD subs weer kan geven...
Dan kan je lang blijven rotzooien. Er is (voor zover ik weet) nl. nog geen enkel programma dan SVCD/CVD subs weer kan geven...
Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine
Op de pc zie ik de tekst wel goed. Alleen op de tv (ook een 4:3 toestel) zie ik het niet.
Op deze Sony toestel kan ik niet zoomen oid. Het apparaat is al ruim 10 jaar oud
Ik codeer alles naar 16:9 omdat ik snel een breedbeeld wil kopen. Tevens is het zo dat als ik een svcd met permanente subs hebt gemaakt, werkt het wel goed.
Gisteravond heb ik een aanpassing gemaakt in DVD2SVCD onder het tabje Subtitles.Y-ax: -1 en 350 ipv 400 (dit twee keer onder elkaar). In de video preview met visible ondertitels zag ik dat de subs omhoog in beeld gingen. Heb opnieuw de film omgezet en vanmorgen zag ik dat de subs inderdaad omhoog/meer in beeld waren. Moet nog even op een dvd-rw branden en testen vanavond.
Op deze Sony toestel kan ik niet zoomen oid. Het apparaat is al ruim 10 jaar oud
Ik codeer alles naar 16:9 omdat ik snel een breedbeeld wil kopen. Tevens is het zo dat als ik een svcd met permanente subs hebt gemaakt, werkt het wel goed.
Gisteravond heb ik een aanpassing gemaakt in DVD2SVCD onder het tabje Subtitles.Y-ax: -1 en 350 ipv 400 (dit twee keer onder elkaar). In de video preview met visible ondertitels zag ik dat de subs omhoog in beeld gingen. Heb opnieuw de film omgezet en vanmorgen zag ik dat de subs inderdaad omhoog/meer in beeld waren. Moet nog even op een dvd-rw branden en testen vanavond.
Resultaat:
De waarde van 350 was wat te hoog, 375 is prima.
De waarde van 350 was wat te hoog, 375 is prima.
Pagina: 1