Toon posts:

talloze problemen sinds w32/Sasser

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi,

ongeveer een week geleden werd ik getroffen door w32/Sasser ik heb intussen mijn harddrive geformatteerd

sindsdien heb ik talloze problemen

ten eerste crasht mijn PC om de haverklap, zelfs tijdens de installatie van windows
bij het spelen van games crasht het, bij het kijken van films en ook als ik de Ontrack Systemsuite diagnose doe op mijn videokaart

ten tweede komt er constant een extra verbinding bij "my network places"

mijn PC heet Master en mijn verbinding met het TUDelft netwerk heet :

"connection to TUDelft-Fttd at DePoort"

en die extra verbindding heet "connection to TUDelft-Fttd at Depoort on MASTERBLASTER"

nu heb ik de nieuwste virusdefinities gedownload en geen virussen gevonden mijn firewall beweert dat die connectie verbinding maakt via generic host processes
en ook nog wel naar een PC op mijn netwerk

ik krijg die verbinding ook niet weg, ik heb mijn PC al zovaak geformatteerd, antivirus erop, anti-blaster programmas en nog blijft het er op komen

wat betreft mijn video problemen heb ik gehoord dat het aan mijn Motherboard zou kunnen liggen maar van dat MASTERBLASTER heb ik echt geen idee >.<

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Je zet er elke keer iets op wat een trojan/backdoor erop knalt.

Dat kan een app zijn, een (leaked) driver die niet van de site van de fabrikant komt, gedownloade shit..

En elke keer als je dat installeert na een format/reinstall komt ie er weer op te staan.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device