[ASUS 9800XT]s-video-in zwart wit

Pagina: 1
Acties:

• paragon
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-08 06:48
Ik heb eindelijk tijd om mijn oude vhs banden te capturen naar mijn pc, alleen zit ik nu met een probleem. Als ik de s-video-in wil gebruiken dan heb ik alleen zwart wit beeld. Mijn eerste gedachte was dat mijn videorecorder waarschijnlijk geen s-video over scart ondersteande, maar ik heb het getest door de video via s-video op een tv met een s-video aansluiting aan te sluiten en dat geeft een prima beeld. Waar zou dit probleem aan kunnen liggen?

Verwijderd

Kan misschien aan het kabeltje liggen??

• LinuX-TUX
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07-08 10:05
Dat lijkt op geen true S-VHS dan, heb dat vaker gehad, kan je ook gewoon Composiet proberen?

Als ik bv een laptop aansluit op de TV, en stel dat in dat het echt S-VHS is, zie ik ook zwart-wit, gooi ik die S-VHS optie eruit bij de TV, is het weer kleur. (en ja, het blijft nog steeds allemaal over zo'n S-VHS plugje gaan)

Dus, aangezien je het van een VHS videorecorder afhaalt en je geen SVHS videorecorder hebt, denkik dat daar je fout zit. Nu alleen nog die kaart zover krijgen dat hij geen echte SVHS signalen hoeft te verwachten.

PS: Doe hier precies hetzelfde, selecteer gewoon composiet, ook al is die tulp aansluiting vrij en zit er een SVHS snoertje ingeprikt, dan pikt hij het wel gewoon met kleur en al :)

• paragon
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-08 06:48
Hmm dat had ik ook al geprobeerd, maar dan krijg ik helemaal geen beeld. En op de TV is werkt het dus als ik het volgende selecterr S-[>]

• Gody
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-08 21:29
Heb je eigenlijk de FAQ al gelezen en gekeken of je met de informatie daaruit je probleem op kunt lossen of althans kun traceren. En dan met name DIT gedeelte. Daarin staan nogal wat zaken waar het aan kan liggen namelijk. En verder denk ik dat er ook al enkele topics over zijn geweest. Misschien dat daar nog een oplossing voor je instaat.

[ Voor 65% gewijzigd door Gody op 06-06-2004 23:13 . Reden: Toevoeging over de faqs ]