Toon posts:

[XP] Geen geluid bij opstarten en afsluiten XP*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Wie kan mij helpen, ik heb namelijk geen geluid bij het opstarten, afsluiten, binnen komen van mail en in msn. Dit terwijl alles goed ingesteld staat. Wel heb ik geluid als ik van account verander.
Ik heb in de forum gelezen dat je wat in je register moet veranderen maar als ik dat doet krijg ik de melding dat hij niet kan wijzigen. Ook staan de waardes in mijn register op nul.

Wie kan mij helpen, alvast bedankt voor jullie reactie :X

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Heb je in het control panel wel geluiden ingesteld staan? Oftewel: start -> run -> mmsys.cpl - wat staat er onder de tab 'Sounds'? :)

Verwijderd

Topicstarter
Ja, die staat goed ingesteld onder windows standaard. En in het rol menutje staan ook alle geluiden. Kan het toch niet aan mijn register liggen

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 05 juni 2004 @ 17:17:
Ik heb in de forum gelezen dat je wat in je register moet veranderen maar als ik dat doet krijg ik de melding dat hij niet kan wijzigen. Ook staan de waardes in mijn register op nul.
Heb je het over dit topic? : [rml]XTRM in "[ xp]Alle windows geluiden weg"[/rml]

Zo niet probeer dat eens uit?

• stevenP
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-05 18:44
offtopic:
mag ik van jou weten hoe je dit voor elkaar hebt gekregen?
ik erger me namelijk helemaal dood aan die geluiden en ik wil ze permanent weg hebben :9

Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB