Toon posts:

[Outlook2002] Ongelezen mailtjes niet zichtbaar? *

Pagina: 1
Acties:
  • 1.049 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben hier bij mijn buurman en ik moet een probleem oplossen bij outlook. Hij heeft nog 4 ongelezen e-mailtjes in zijn mailbox, maar die kan hij nergens zien. Boven staat in de balk staat wel:

Er is een filter toegepast.

Bij infected mails enzo staan de vier ongelezen mails ook niet! Hoe kan ik die filter uitschakelen, of waar staan die ongelezen mailtjes?

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

hier heb ik ook last van met Outlook Express.... het lijkt alsof er 5 ongelezen mailtjes zijn, maar die staan er dus niet. Heb ook gezocht en ik vond wat topics waarbij er werd gezegd dat je een of andere registry waarde moest vervangen, maar dat werkte ook niet...

Misschien werkt het voor jou wel...

[rml][ XP] Negen ongelezen emails? Huh? (+ander vraagje)[/rml]

[ Voor 13% gewijzigd door LuNaTiC op 05-06-2004 16:32 ]

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• Luit
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
In Outlook 2003 is het zo dat de inbox is opgedeeld in verschillende sub-mappen gesorteerd op datum: Vandaag, gisteren, twee week geleden etc. Soms is 1 van deze mappen dichtgevouwen. Wanneer in die map een ongelezen bericht zit geeft outlook dit wel aan maar het is niet te zien in welke sub-map dit bericht zit (als die map dus zit dichtgevouwen).

Ik weet niet of Outlook Express misschien ook zo'n systeem heeft?

Verwijderd

Topicstarter
Nee, het is een outlook 2002

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Even een kleine titeledit :)

Ongelezen e-mailtjes die ik niet zie:S > [Outlook2k2] Ongelezen mailtjes niet zichtbaar? *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Of je zet de filter uit, rechtermuisklik op het veld waar normaal je mails terechtkomen in de inbox -> optie filter. In 1 van die tabbladen zal waarschijnlijk een filter aangevinkt staan.

Dit werkte voor mij in Outlook 2000.
Pagina: 1