Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10-09 15:48
De V710. Een soort van V600, maar met veel betere specs. Erg vette telefoon, de specs zijn über. In Amerika komt hij nog dit kwartaal uit, Europa weet ik niet. Aanschouw en bewonder!

[center]De Motorola V710[/center]
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~crapt001/v710_narrow.jpg
[center]De specs[/center]
  • Band CDMA 800/1900Mhz, AMPS 800Mhz
  • Data 1xRTT
  • Size 94mm x 49mm x 23mm
  • Weight 115g
  • Battery Life 185 hours standby time
  • 4 hours talk time
  • Main Display 262k color TFT, 176x220 resolution
  • Sub-Display color TFD, 98 x 67 resolution
  • Camera 1.2MP resolution, 4x Zoom, LED flash
  • Video 3 minute Video capture/playback
  • Text Messaging MMS/EMS/SMS
  • Email Yes (POP/IMAP/SMTP)
  • Browser xHTML
  • Bluetooth Yes
  • Infrared Yes
  • Java Yes (MIDP v2.0,BREW)
  • Polyphonics Yes (64 voice)
  • Radio No
  • Memory 16MB, TransFlash memory card slot
  • Other Speaker independent voice recognition, PC Sync, MP3 Playback
[center]Foto's[/center]
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~crapt001/v710_open.jpg Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~crapt001/v710-IMG_5388.jpg Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~crapt001/v710_open-IMG_5370.jpg Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~crapt001/v710_back-IMG_5380.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door TMC op 05-06-2004 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het blijft motorola, maja... voor de liefhebber.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC
Dus? De Vx00 series waren super.

Shit, de plaatjes doen het niet. Mobile-Burn ondersteunt geen deep-linking blijkbaar. Even fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 22:54

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Verwijderd schreef op 05 juni 2004 @ 15:59:
Hint...

Deze zal nooit hier uitkomen, althans niet met deze spec's...
Band CDMA 800/1900Mhz, AMPS 800Mhz
CDMA, AMPS, hebben wij hier niet, hier is het net als in 80% van de rest van de wereld GSM wat de klok slaat, niet CDMA of AMPS...

Telefoontje ziet er leuk uit, wellicht dat er een GSM versie uitkomt ooit, maar tel er maar te hard op...

Kunt 'm ook herkennen aan de antenne die je eruit kunt trekken, soms heb je dat bij CDMA nodig om beter bereik te krijgen...

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ®Otto
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:40
Deze V710 lijkt wel verdacht veel op de A840, ook qua specs, die overigens wel erg vet zijn. Echter is de A840 wel geschikt voor het GSM 900/1800 network, naast CDMA 800/1900 en is vanaf september te koop in Engeland.

Edit: Nog wat meer info gevonden over de V710 vs A840 http://www.phonearena.com/htmls/readnews.php?id=501

En hier nog een vaag filmpje over de V710.

[ Voor 30% gewijzigd door ®Otto op 05-06-2004 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC
®Otto schreef op 05 juni 2004 @ 19:16:
Deze V710 lijkt wel verdacht veel op de A840, ook qua specs, die overigens wel erg vet zijn. Echter is de A840 wel geschikt voor het GSM 900/1800 network, naast CDMA 800/1900 en is ook al te koop in Engeland.
Dat is hem gewoon geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:47
Verwijderd schreef op 05 juni 2004 @ 15:59:
je zegt het al het blijft motorola, toppertjes onder de mobiel.
Ik loop sinds kort weer met ene nokia (6230) en ow wat verlang ik terug naar me motorola... Naja heb er nu een samsung bij voor als me 6230 weer is weigerd. Maar dit ziet er echt zeeeer goed uit :+ nu nog een keer een datum waar motorola zich aan houd en goede support in nl dan zit het wel snor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:52

Exirion

Gadgetfetisjist

Ik vind 't maar een lelijk ding. M'm V525 ziet er wat groter en logger uit, maar die vind ik dan nog mooier. Maar goed, qua vormgeving ben ik nooit zo'n Motorola fan geweest :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Painxiom
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-03-2024
Ziet er uit als een leuk telefoontje, lijkt me wel wat!
Maarre qua vormgeving vind ik de V600 nét iets mooier denk ik!

I'm not a vegitarian because I love animals, I'm a vegitarian because I hate plants! - Jade©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapieln
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 00:52
Lijkt me een leuke telefoon. Veel funcitie en een mooie camera.
Met een mini antenne is hij helemaal top :9~

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-09 13:35

JT

VETAK y0

Master ding :D Die moet ook hier uitkomen :D

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de A840 dan de Europese versie, want deze vind ik grafisch iets minder als de V710.

Maar ben op zoek naar een nieuwe telefoon. De motorola V600 heeft nogal wat probleempjes.

Ik zoek iets leuk. Clamshel, camera, kleurenscherm, bluetooth, polyfone beltonen, mp3, spellen, verwisselbaar geheugen, enz.

Dit is natuurlijk zo'n telefoon, maar zijn er nog meerdere. Ik kan nog wel een tijdje wachten op een telefoon. Maar niet dat ik een 2-jarig abonnement afsluit en maand erna de telefoon uit komt die ik wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Link van de officele site B)

Link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Ligt het aan mij of doet dat filmpje het niet? krijg wel geluid, maar geen beeld (op low)
Op medium stopt ie na een paar seconden :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben het filmpje aan het downloaden. Zo ff kijken of het wat is.

Het enigste nadeel aan deze telefoon is een externe antenne en geen verwisselbare covers. Zwart is namelijk zó bruut! Maar dan kennen we altijd nog spuiten he ;)

:9~ dikke telefoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-09 10:12

Whuzz

Dodgeball!

Ik blijf me verbazen dat ze nog steeds telefoons met antenne maken en dat er mensen zijn die dat nog kopen. Ik heb al 4 jaar geen telefoon met antenne meer gehad. Lijkt me niet lekker zitten in je broekzak...

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whuzz schreef op 08 juni 2004 @ 03:49:
Ik blijf me verbazen dat ze nog steeds telefoons met antenne maken en dat er mensen zijn die dat nog kopen. Ik heb al 4 jaar geen telefoon met antenne meer gehad. Lijkt me niet lekker zitten in je broekzak...
Ik koop toch echt liever een flexxe gsm mét antenne waarvan ik de antenne door een mini-antenne kan vervangen, dan dat ik minder goede en mooie gsm koop zonder antenne....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan altijd nog van die mini-antennes kopen, zodat je zo goed als geen antenne hebt. De telefoons zijn ook klein dus zoveel zal je der ook niet van voelen B)

Tevens moet een telefoon wel 1 gebreke hebben, zodat ze er een andere versie op kunnen maken. Heb je iemand nog gezien met de perfecte telefoon :? Met alle functies? Nou ik niet, want dan zou iedereen deze kopen en de komende 2 jaar nix. Lijkt mij in ieder geval.

Maargoed de specificaties van deze telefoon zijn super, alleen dat het geen verwisselbare covers heeft zoals de V600 en een externe antenne. Maar daar zijn beide twee dingen tegen te doen :9 Je komt namelijk een miniantenne van maximaal €10,00 en de telefoon goed schuren en zwart spuiten. Dan heb je ook meteen een custum fone ;)

Maar weet iemand of deze style ook in Europa / Nederland, of is dat de Motorola A840 :? Deze vind ik van uiterlijk iets minder mooi. Daar zit bovenin een rare golf (zwarte middelste gedeelte), terwijl hij bij de Motorola V710 vloeiender en strakker naar buiten loopt.

Weet iemand dit? O-) Ik vind dit namelijk een zeer strakke telefoon met superspecs en wil deze liever als de Motorola V600 :9~

edit:
Ik zit nu op school en kan de rechtermuisknop niet gebruiken, dus als iemand anders even een plaatje van de Motorola V710 en van de Motorola A840 kan posten kunnnen de mensen het verschil zien en wordt het topic misschien bekender B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deze link laat de verschillen zien, door bijvoorbeeld de V600, V710, A840 met elkaar te vergelijken :7

Er zijn leuke verschillen te zien, zoals dat de (Europese) A840 een beeldscherm heeft men veel meer kleuren, maar daartegen weer geen FM-radio zoals de (Amerikaanse) V710.

Het kan zijn dat de specificaties nog niet compleet zijn, maar dat zou mijn verhaal van boven natuurlijk versterken :) maar is misschien ook wel te ver doorgedacht.

Laten we beginnen aandacht te trekken voor dit topic, want naar mijn mening is dit een superinteressante telefoon >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Subtiele trap voor meer aandacht :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die A840 is inderdaad een mooie gsm:

Afbeeldingslocatie: http://www.infosync.no/news/2004/03/22/gfx/motorola_a840_01.jpg

Maar natuurlijk wordt er op de motorola site weer geen woordt gerept over beschikbaarheid in Europa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

v710 is zeker een mooie phone. Maar die is alleen nu nog te verkrijgen in amerika op het verizon netwerk.
De A840 wordt dus de europese versie? Leuk dat de specs bijna het zelfde zijn, maar waarom moet Motorola in vredesnaam het design nou weer VERNEUKEN voor de europese versie? Ik vind de v710 veel stylisher dan de a840... De clamshell van de A840 ziet er gewoon niet uit :r . Als de A840 met het design van de V710 in europa uitkomt, dan weet ik het wel :Y)

• Kezand
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-01 11:34
Weet iemand al iets meer over?
Pagina: 1