NEtwerk aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah

Pagina: 1
Acties:

• Erw
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-08 08:08
Ik heb een netwerk wert prima!!
Maar wil internet delen met Sygate 4.0 werkt ook ,maar na een paar minuten gaar de server/internet PC ofline en komt het net niet meer op en niemand kan meer op internet.

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines

• Erw
Word er gek van moet iedere keer restarten!!
Waaar ligt het aan

Verwijderd

Sygate rukt. Gewoon windows internet connection sharing gebruiken

---------------------
Phreak lief ;x tnx voor logo

• Erw
Zit dat ook in Win98se?
En waar kan ik dat vinden dan?!

• Change
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-04-2025
Standaard ICS werkt altijd, maar is niet zo customizable. Heb SyGate ook geprobeerd maar was net zo'n ramp. WinRoute werkte perfect maar kon niet samenwerken met mijn kabelmodem (niet DocSys compatible oid) :'(

AMD 64 3200+/2048MB/MSI K8N/2x Seagate 200GB SATA/Seagate 160GB/Seagate 320GB/LG GSA4120B DVDRW/nVidia 6800 XT/SB Audigy 2 ZS/DSL:20/1 - Telfort/21" Samsung SyncMaster 215TW/ToUCam Pro/WinXP Pro

• Erw
ICS
hoe werkt dat ,waar kan ik het vinden in Windows en hoe stel je dat in

• Change
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-04-2025
Umm.. zit ergens bij de Add/Remove programs, Windows extra's blah zooi.. geloof ik :)

Zoek anders op ICS of Internet Connection Sharing in de help.

AMD 64 3200+/2048MB/MSI K8N/2x Seagate 200GB SATA/Seagate 160GB/Seagate 320GB/LG GSA4120B DVDRW/nVidia 6800 XT/SB Audigy 2 ZS/DSL:20/1 - Telfort/21" Samsung SyncMaster 215TW/ToUCam Pro/WinXP Pro

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08-2025
Ik wil ook van Sygate af. Ik heb het een paar dagen draaien. Vanmorgen lag @home plat (aangekondigd :)) en daardoor deed Sygate blijkbaar moeilijk en kreeg ik m'n server niet meer opgestart!

De enige oplossing was vanmorgen sygate (in veilige modus) te disablen. Beetje stom. |:(

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

• SanduTje
  • Laatst online: 04-09-2016
Als je een ECHT goed proggie wil gebruiken moet je deze pakken, want sygate is een b@tch om te configureren!

Avirt Soho

Verwijderd

ik had ook die shit met sygate 4.0, na een paar minuten helemaal geen reactie meer (verbinding dood), en ik heb toen netbeui eraf gedonderd en tjakka alles doet het nu perfect.

• Hyp Hyper
  • Laatst online: 13-08-2025
Sygate doet het verder overigens prima bij mij. Net vanmorgen dat stomme probleem. Ik heb dat Avirt Soho ff gedownd. Eens kijken of dat lekkerder werkt dan Sygate.

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

• freddifish
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-01 09:15

freddifish

schnappi !

voor ICS uitleg kijk ff op www.annoyances.org en dan doorklikken naar ICS..;)
edit:

voor de luie tweakert hier de directe link: http://www.annoyances.org/win98/features/ics.html

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

• eymey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-08 22:52
Ehm, ik weet niet of Sygate3/4 veel verschillen van sygate 2? Maar ik heb weleens gehoord dat Sygate vanaf versie 3 ook met sygate's aan de client-kanten gaat werken. Klopt dat?
Maar goed, voordat ik, inmiddels alweer 1,5 jaar geleden, Linux met ipchains ging draaien heb ik altijd met Sygate 2 gewerkt en dat werkte feilloos. Helmaal geen bitch om te configureren of wat dan ook. Was gewoon kestie van Sygate op de server, ingebouwde DHCP server uitschakelen en op alle clients het ip-adres van de server als gateway en DNS instellen. En het werkte ALTIJD perfect, ook als Chello (toen nog Telekabel) eens op zijn bek lag. Heb voor windows nog nooit zo'n fijn programma gezien als Sygate :9

Marstek Venus 5.12kWh v154, CT002 V118, CT003 V118 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

• Goldme
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 13:42
Sygate 3.11 werkt PERFECT.

Met winroute kreeg ik het volgende probleem:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/92007

Toen sygate erop gezet als server, en bij de andere computer als client(bij de installatie effe kiezen) en wat instellingen(ip,gateway en dns, makkelijk invullen is dat) en het werkt echt perfect. Gelijk winroute eraf gedonderd. niks zo makkelijk als sygate 3.11

Verwijderd

Ik denk dat ik een makkelijkere oplossing weet:
Ik heb ook een netwerk, internetsharing heb ik geprobeerd met de microzacht standaard ICS. Dit werkte RUK. Ben gaan zoeken naar een tooltje op internet. Weet niet meer waar ik het gevonden heb maar het heet I-share. Dit tooltje deelt internet via Netbeui. Instaleer eerst netbeui, daarna I-share en je hoeft niets meer in te stellen. Werkt bij mij perfect... Ook tcp/ip voor games loopt er als een treintje naast....

good luck

• reapher
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 15-08 15:31

reapher

Z POWER

Ik heb nooit problemen met sygate gehad :)
(niet DocSys compatible oid)
dit slaat weer nergens op dus docsys is een systeem aan de andere kant van je modem, aan jouw kant is het gewoon ethernet of iets anders. Dus dat niet docsys compatible is een zooi uit de nek gelulde onzin.

Overigens is sygate zeker niet het best. Wingate(geloof dat het zo heet) wordt hier meer aan geprezen, weet niet of het goed is natuurlijk. Ik heb nu sinds kort STN in werking dit is linux op een flop, ik moet zeggen dat ik dit nog het beste vindt van allemaal. freesco is ook pittig cool

Click hier niet

• Bart B
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-04 17:55
Gewoon een lubixcomputer met IP-masquerading voor proggies en Proxy voor Internetten. Werkt echt veel beter.

LINUX RULES AS SERVER (*>

Verwijderd

Op donderdag 21 december 2000 20:58 schreef Erw het volgende:
Word er gek van moet iedere keer restarten!!
Waaar ligt het aan
Het restarten komt door windows, onder linux hoeft dat gelukkig niet :) :)
Pagina: 1