Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[t-mobile] 1 euro btg per goal?

Pagina: 1
Acties:

• gizmo9003
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:10

gizmo9003

Go For It!

Topicstarter
Ik heb iets van deze actie gehoord of gelezen, weet niet meer precies. Maar volgens mij was 't een reclame op televisie.

Als je voor 6 juni beltegoed kocht voor t-mobile, en je smste iets naar een bepaald nr, iets van goal aan ofzo, krijg je 1 euro gratis beltegoed PER goal die nederland scoort.
Maar op de site van t-mobile kan ik daar niets over terugvinden, en hier op GoT ook niet.

Weet iemand misschien hoe dit exact zit? En wat ik moet doen om hieraan mee te doen?

tjah..

Verwijderd

weet dat je ergens een sms naartoe moet sturen wat je al eenmalig 3,50 kost. m.a.w. weggegooid geld, want NL moet dan minimaal 4x scoren om er 50 cent winst uit te slaan... :X :O

• gizmo9003

gizmo9003

Go For It!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 05 juni 2004 @ 14:39:
weet dat je ergens een sms naartoe moet sturen wat je al eenmalig 3,50 kost. m.a.w. weggegooid geld, want NL moet dan minimaal 4x scoren om er 50 cent winst uit te slaan... :X :O
nee dat wist ik dus bijvoorbeeld niet.
Maar waar haal je die info vandaan? kan ik die ergens nalezen ofzo?

En 3x scoren moet ze toch wel lukken? Als ze 10x scoren heb ik wel mooi 7 euro voor nixx :)

tjah..

Verwijderd

ik werk bij BelCompany en zo is dit intern gecommuniceerd. zal ff kijken of ik het ergens kan vinden voor je :)

• ®Otto
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:23
gizmo9003 schreef op 05 juni 2004 @ 14:36:
Ik heb iets van deze actie gehoord of gelezen, weet niet meer precies. Maar volgens mij was 't een reclame op televisie.

Als je voor 6 juni beltegoed kocht voor t-mobile, en je smste iets naar een bepaald nr, iets van goal aan ofzo, krijg je 1 euro gratis beltegoed PER goal die nederland scoort.
Maar op de site van t-mobile kan ik daar niets over terugvinden, en hier op GoT ook niet.

Weet iemand misschien hoe dit exact zit? En wat ik moet doen om hieraan mee te doen?
Als je naar http://www.t-mobile.nl/ gaat en dan klikt op 'Win kaarten voor UEFA Euro 2004' en daarna verder klikt op de bal, kun je informatie vinden over deze actie.

Quote:

Voor elke treffer van het Nederlands elftal kun je € 1,- extra beltegoed ontvangen. Zo meld je je aan:
1 - Stuur een SMS met de tekst GOAL AAN naar 1234. T-Mobile stuurt je voor de start van EURO 2004 (12 juni 2004) een bevestiging per SMS. Dit SMS-bericht is een gratis bericht.

2 - Je ontvangt bij iedere Oranjetreffer tijdens de wedstrijd en verlenging € 1,- extra beltegoed. Veel plezier!
Voorwaarden
Voor aanvang van iedere wedstrijd van Oranje tijdens EURO 2004 stuurt T-Mobile je een SMS. Het SMS-bericht is gratis. Na afloop ontvang je een SMS-bevestiging (gratis) van hoeveel extra beltegoed je ontvangt. T-Mobile streeft ernaar dit beltegoed binnen 24 uur op te waarderen. Alleen goals die Oranje scoort tijdens EURO 2004 in de reguliere speeltijd en verlenging tellen mee, penalty’s na verlenging tellen dus niet mee. Om deel te kunnen nemen dien je tussen 3 mei en 12 juni 2004 een T-Mobile PrePaid-pakket te hebben gekocht of met een € 20,- beltegoedbon te hebben opgewaardeerd (opwaarderen via de Girofoon, een BTG-pakket en alle andere beltegoedbonnen is niet geldig). Tevens dien je je per SMS voor 12 juni 2004 aan te melden door de tekst GOAL AAN naar nummer 1234 te sturen (afmelden kan met de tekst GOAL UIT). Er kan maximaal één persoon per PrePaid-aansluiting deelnemen.

Verwijderd

®Otto, vreemd dat T-Mobile nix over die 3,50 communiceert.. :/

• gizmo9003

gizmo9003

Go For It!

Topicstarter
Ah hartelijk bedankt. Dat stuk blijkt dus in een flash filmpje te staan ofzo, wat mijn browser niet echt wil weergeven. Zodra ik op die "win kaarten voor" klik, komt er wel een bal, maar die blijft leeg bij mij??

Maargoed, nu weet ik in ieder geval de voorwaarden.
Maar in die voorwaarden hebben ze het over 1 smsje dat ik moet betalen, maar ze noemen nergens de prijs? Dat zijn ze toch verplicht volgens mij?

tjah..

Verwijderd

Ik heb die SMS gestuurd, kostte me niks.

Verwijderd

in principe wel, maar ja ze doen het lang niet altijd (goed). kijk bv. maar eens naar auto-reclames met die lease-tabelletjes, kun je ook niet lezen. net zo iets.. :/

Verwijderd

1 - Stuur een SMS met de tekst GOAL AAN naar 1234. T-Mobile stuurt je voor de start van EURO 2004 (12 juni 2004) een bevestiging per SMS. Dit SMS-bericht is een gratis bericht.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 juni 2004 @ 14:48:
®Otto, vreemd dat T-Mobile nix over die 3,50 communiceert.. :/
Klopt, want je hoeft die 3,50 niet te betalen. T-mobile heeft volgens mij 2 service's met het EK.
1)Een nieuws berichten service met al het nieuws over het EK, dat activeren kost eenmalig 3,50. Alle smsjes zijn gratis.

2) Bij elke goal 1 euro beltegoed als je voor 6 juni opwaardeert met 20 euro. En dan moet je je wel aanmelden, maar volgens mij is dat aanmelden gratis!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 juni 2004 @ 14:52:
[...]

Klopt, want je hoeft die 3,50 niet te betalen. T-mobile heeft volgens mij 2 service's met het EK.
1)Een nieuws berichten service met al het nieuws over het EK, dat activeren kost eenmalig 3,50. Alle smsjes zijn gratis.

2) Bij elke goal 1 euro beltegoed als je voor 6 juni opwaardeert met 20 euro. En dan moet je je wel aanmelden, maar volgens mij is dat aanmelden gratis!
als dat zo is..

i rest my case.. :o |:(

• gizmo9003

gizmo9003

Go For It!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 05 juni 2004 @ 14:51:
Ik heb die SMS gestuurd, kostte me niks.
Ik ga het in ieder geval proberen. Mocht het nu € 3.50 kosten is het nog geen ramp, want ik verwacht wel dat NL 4x scoort ;)
En het beltegoed heb ik toch nodig...

@fabio-c: wat je daar leest, is dat het sms-je dat je KRIJGT van t-mobile gratis is. Er staat niets over de kosten van het verzenden. Maar ik vertrouw op durden, en de andere mensen hier :)
Ik zal het dadelijk meteen laten weten, als ik btg heb gekocht.
Alvast bedankt!

tjah..

• gizmo9003

gizmo9003

Go For It!

Topicstarter
Het sturen van 't sms-je kostte geen geld.
Kreeg direct een bevestiging terug, kostte ook geen geld.

Nu maar hopen dat nederland flink gaat scoren! :7

tjah..

Verwijderd

weten we dat ook weer :)

Verwijderd

Hmm, ik ga denk ik ook maar ff die €20,- beltegoed halen! Maar ja, als Nederland net zo speelt als gister, kan het nog leuk worden!!
Weet iemand trouwens of er een datum aan zit tot wanneer je je aan mag melden?

• Barca
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-08 22:18

Barca

In Search Of Sunrise

Verwijderd schreef op 06 juni 2004 @ 14:15:
Weet iemand trouwens of er een datum aan zit tot wanneer je je aan mag melden?
Lezen mevrouw.
Tevens dien je je per SMS voor 12 juni 2004 aan te melden door de tekst GOAL AAN naar nummer 1234 te sturen (afmelden kan met de tekst GOAL UIT).
Pagina: 1