gizmo9003 schreef op 05 juni 2004 @ 14:36:
Ik heb iets van deze actie gehoord of gelezen, weet niet meer precies. Maar volgens mij was 't een reclame op televisie.
Als je voor 6 juni beltegoed kocht voor t-mobile, en je smste iets naar een bepaald nr, iets van goal aan ofzo, krijg je 1 euro gratis beltegoed PER goal die nederland scoort.
Maar op de site van t-mobile kan ik daar niets over terugvinden, en hier op GoT ook niet.
Weet iemand misschien hoe dit exact zit? En wat ik moet doen om hieraan mee te doen?
Als je naar
http://www.t-mobile.nl/ gaat en dan klikt op 'Win kaarten voor UEFA Euro 2004' en daarna verder klikt op de bal, kun je informatie vinden over deze actie.
Quote:
Voor elke treffer van het Nederlands elftal kun je € 1,- extra beltegoed ontvangen. Zo meld je je aan:
1 - Stuur een SMS met de tekst GOAL AAN naar 1234. T-Mobile stuurt je voor de start van EURO 2004 (12 juni 2004) een bevestiging per SMS. Dit SMS-bericht is een gratis bericht.
2 - Je ontvangt bij iedere Oranjetreffer tijdens de wedstrijd en verlenging € 1,- extra beltegoed. Veel plezier!
Voorwaarden
Voor aanvang van iedere wedstrijd van Oranje tijdens EURO 2004 stuurt T-Mobile je een SMS. Het SMS-bericht is gratis. Na afloop ontvang je een SMS-bevestiging (gratis) van hoeveel extra beltegoed je ontvangt. T-Mobile streeft ernaar dit beltegoed binnen 24 uur op te waarderen. Alleen goals die Oranje scoort tijdens EURO 2004 in de reguliere speeltijd en verlenging tellen mee, penalty’s na verlenging tellen dus niet mee. Om deel te kunnen nemen dien je tussen 3 mei en 12 juni 2004 een T-Mobile PrePaid-pakket te hebben gekocht of met een € 20,- beltegoedbon te hebben opgewaardeerd (opwaarderen via de Girofoon, een BTG-pakket en alle andere beltegoedbonnen is niet geldig). Tevens dien je je per SMS voor 12 juni 2004 aan te melden door de tekst GOAL AAN naar nummer 1234 te sturen (afmelden kan met de tekst GOAL UIT). Er kan maximaal één persoon per PrePaid-aansluiting deelnemen.