Toon posts:

CD-Rom onzichtbaar in Deze Computer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een windows 98se systeem. Hier heb ik net een CD-brander bijgezet. In BIOS wordt ie perfect herkend. Echter, als ik in windows aangekomen op "deze computer" klik, dan laat ie de cd brander niet zien. ik ben er wel achtergekomen dat hij stationsaanduiding "e" heeft. Typ ik e:\ in de adresbalk, dan krijg ik ook gewoon toegang tot het station. Maar de driveletter komt dus niet in "deze computer" te staan. Wat kan er aan de hand zijn?

groeten van troetel

• Hendal.
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-03 16:57

Hendal.

Chocolate moose

Kun je ook de inhoud van cd'tjes bekijken? Heb je drivers voor deze brander?
Misschien even kabels opnieuw eruit en erin doen, soms wil dat ook wel helpen.

BF2 Stats specs || JA hij doet het nog :-) ||

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan gewoon bestanden openen etc. heb nog geen autorun cd's geprobeert trouwens... da's misschien wel een ideetje... maar ja... 't station verschijnt gewoon niet in "deze computer"...

Verwijderd

Topicstarter
Mensen...

't probleem is nog steeds niet opgelost... ik kan me bijna niet voorstellen dat er geen andere tweakers zijn waarbij het probleem zich eens heeft voorgedaan...

Ik kan wel gewoon de inhoud van cd'tjes bekijken, autorun pakt ie niet. Kabels eruit halen en er weer in plaatsen wilde ook niet voor een goed resultaat zorgen.

Anyone?

Troetel.

Verwijderd

Topicstarter
Dit is mijn allerlaatste wanhoopsschreeuw :P

HEEEEELLUUUUUUUP!!!! }:O 8)7

hierna laat ik dit topic maar gewoon rusten...

groeten van troetel.

• HiDNN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-03 14:18
Heb je er nog een cd-rom speler er naast hangen??

zo jah haal die er dan af en sluit alleen die brander aan..

En zet de jumpers eens anders :Y)

Verwijderd

Topicstarter
hey man bedankt voor je reactie _/-\o_ . ik zal dat zo snel mogelijk eventjes uitproberen.

groeten van troetel
Pagina: 1