boegel - er zijn maar 10 soorten mensen in de wereld: diegene die het binaire stelsel kennen en diegene die het niet kennen
"Beauty is the ultimate defence against complexity." David Gelernter
Ah inderdaad.. Ik had het een jaar of 2 geleden al eens geprobeerd, maar toen gaf het enkel vodden...Macros schreef op 05 juni 2004 @ 12:29:
Ja, animated gifs werken gewoon in Java. Ik zou dat gebruiken. IE en FireFox gebruiken ook animated plaatjes.
Nu enkel nog dat ronddraaiend 3d model vanuit Maya in een animated gif krijgen...
Thx !
boegel - er zijn maar 10 soorten mensen in de wereld: diegene die het binaire stelsel kennen en diegene die het niet kennen
wat je ook zou moeten doen is een afweging maken tussen de laadtijd (groote van de file) en het resultaat
niet iedereen is bereid tot het wachten dat alles ingeladen is want een beetje 3D plaatje neemt minimaal 1 mb in beslag ben er zelf ook al mee bezig geweest namenlijk zowel in flash als java
als je leuke dingen in 3D wilt maken moet je eens gaan kijken bij www.ulead.com
het programma cool3d is uitermate geschikt om dit soort dingen te maken je kan hier ook een demo downloaden van dat programma.
*spelVAUTJUS weggehaald had feestje gisteren *
[ Voor 29% gewijzigd door Edwin van Cleef op 05-06-2004 12:49 ]
computer voor alle werkzaamheden
Verwijderd
Als je deze versie nog ergens hebt liggen en je hebt de mogelijkheid om je animatie in het oude formaat op te slaan dan is dit zeker het proberen waard.
Als je het plaatje niet te groot maakt, say 100x100 en een optimized pallette gaat gebruiken (moet via omwegen wel lukken denk ik) lukt dat wel... Het is niet de bedoeling om een 640x480 animated gif te gaan gebruikenEdwin van Cleef schreef op 05 juni 2004 @ 12:46:
bedenk wel dat je project dan erg groot word
wat je ook zou moeten doen is een afweging maken tussen de laadtijd (groote van de file) en het resultaat
niet iedereen is bereid tot het wachten dat alles ingeladen is want een beetje 3D plaatje neemt minimaal 1 mb in beslag ben er zelf ook al mee bezig geweest namenlijk zowel in flash als java
als je leuke dingen in 3D wilt maken moet je eens gaan kijken bij www.ulead.com
het programma cool3d is uitermate geschikt om dit soort dingen te maken je kan hier ook een demo downloaden van dat programma.
*spelVAUTJUS weggehaald had feestje gisteren *
Hoe bedoel je, dat je op die manier toch Flash zaken kan gebruiken in een Java applicatie ? (geen applet)Verwijderd schreef op 05 juni 2004 @ 12:54:
Een oude Flash player (versie 3?) was ook nog geschreven in Java. Ik heb al een tijdje niet meer met Flash gewerkt, maar volgens mij werd deze oude player nog gedistribueerd met Flash 4.
Als je deze versie nog ergens hebt liggen en je hebt de mogelijkheid om je animatie in het oude formaat op te slaan dan is dit zeker het proberen waard.
[ Voor 23% gewijzigd door Boegel op 05-06-2004 13:00 ]