Toon posts:

msi tv @nywhere master kanalen instellen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb wat problemen met kanalen instellen met deze tv tuner, namelijk hij vind niet alle kanalen die beschikbaar zijn op de cable, ik vind er maar ongeveer 6 van de minimaal 30.

is er geen mogelijkheid op alle kanalen handmatig in tevoeren?
ik heb deze msi tv @nywhere master net een dag en heb geen ervaring met tv-tuners op pc's

ik vind zelf het programma Intervideo MSIPVS wat er bij geleverd wordt niet echt super, want t loop vast of stop er gewoon mee, bij me broer loopt zelf hele systeem in de soep en dat is een P4 3.0ghz

mijn systeem :
p3 665mhz
320mb ram
msi tv @nywhere master pci tv-tuner card
riva tnt 64m 32mb
hd: maxtor 20gig en quantum fireball 20 gig

Verwijderd

Topicstarter
niemand? :'(

Verwijderd

Kan je alleen vertellen dat ik dezelfde ellende heb mee gemaakt.
Nu zit er een PC TV pro is en gaan met die banaan. MSI maakt echt bagger tv kaarten blijkbaar.

• xabre16v
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
probeer eens FLY2000TV, daarmee kan je gewoon de frequenties van alle kanalen van je kabelboer intikken, niks kanalen scannen :)

Verwijderd

DScaler ook een goed proggie.
Het probleem zit 'm in het feit dat in de meeste landen de TV kanalen op de hele kanalen zitten. In nederland echter zitten de meeste zenders op tussenkanalen, dus 40+, 39- etc. hierdoor vind veel software de TV zenders in nederland niet.
(ff kort en versimpeld uitgelegd).

Beste is idd de kanalen (of beter nog frequenties) even met de hand intikken.

Verwijderd

Topicstarter
xabre16v schreef op 07 juni 2004 @ 18:02:
probeer eens FLY2000TV, daarmee kan je gewoon de frequenties van alle kanalen van je kabelboer intikken, niks kanalen scannen :)
ik ga m even zoeken,

maar DScaler vind ik ook beetje minder(teminste heb er mee zitten klooien maar heb nog niet gevonden waar je zelf kan instellen).
maar bij FLY2000TV kan je zeker niet die remote controller gebruiken he die er bij zit, volgens mij werkt die alleen bij de bijgeleverde software. of kan je dat aanpassen ofzo iets?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2004 13:09 ]

• SICK
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-03 20:07
ik heb die kaart ook gehad voor een paar dagen en kreeg ook niet alle zenders heb veel verschillende tv tune software geprobeerd en geen 1 kreeg het voor elkaar ik zou em gewoon terug brengen als je nog garantie hebt.
Pagina: 1