Toon posts:

de Sweex Firewire IEEE1394 PCI Card 3/1

Pagina: 1
Acties:
  • 52 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Deze kaart had ik laatst gekocht.
Nu staat er bij dat deze plug & play is en dat deze verder geen drivers
nodig heeft. Nu doe ik hem in mijn computer, druk ik op volgende etc.
Dit gaat allemaal nog goed, maar kom ik bij voltooien en druk ik daar op komt er
te staan. Installatie is afgebroken. De gegevens zijn ongeldig.

Weet 1 van jullie wat ik hier aan kan doen. Ik weet dat het niet aan de kaart ligt, want in een andere computer deed deze het wel.

Alvast bedankt

Verwijderd

Wat voor os heb je, welk mobo..

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Dat ie geen drivers nodig heeft lijkt me stug... De drivers zouden meegeleverd moeten zijn, anders gewoon ff op de Sweex-website zoeken naar drivers. Verder zou wat meer info idd fijn zijn.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

dj_tsunami schreef op 05 juni 2004 @ 10:33:
Dat ie geen drivers nodig heeft lijkt me stug... De drivers zouden meegeleverd moeten zijn, anders gewoon ff op de Sweex-website zoeken naar drivers. Verder zou wat meer info idd fijn zijn.
Drivers heb je uiteraard wel nodig, maar die zitten gewoon standaard in windows (vanaf 98).
op de website zul je die dingen ook niet vinden (het is gewoon standaard IEEE1394 spul met waarsch een TI chippie).

Verwijderd

Topicstarter
Inderdaad hij gebruikt de standaard drivers van windows. Dit is ook de bedoeling, verder zit er een NEC chip in. Ik kan wel even mijn systeem erbij zetten misschien dat jullie er nog iets aan hebben.

AMD Athlon 1400 mhz
1x 40 IDE gig, 1x 60 gig IDE
G-Force 2 128 mb
256 DDR ram

Ik denk dat dit het enige zou kunnen zijn wat eventueel van belang zou kunnen zijn voor de kaart.
Op de site van de fabrikant staan inderdaad geen drivers, hij zou het met die van windows moeten doen. Dit doet hij helaas niet.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:46

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Hier kunnen we dus niets mee, na meermaals gevraagd te zijn post je nog steeds niet welk OS je draait. Firewire wordt native ondersteund door WinME en XP, bij 2K en (soms) 9SE heb je echt losse drivers nodig. Maar verder dan dit kunnen we met zulk gebrekkige info niet komen.

En je weet toch dat Plug'n'Play eigenlijk Plug'n'Pray genoemd zou moeten worden :z

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.