In Delphi 7 heb ik een TDBDateTimePicker (subclass van de TDateTimePicker) waarbij ik de MinDate wil instellen op 1 januari 2000. Welke datumweergave ik ook pak, ik krijg steeds de fout "... is not a valid date". Weet iemand wat ik hier moet invullen? Het gaat om de properties in de Object Inspector. Mijn local setting is Engels, dus "1 Jan 04". Volgens de Delphi-help gaat het om de Windows-shortdate-setting. Maar ook deze wordt niet geaccepteerd.
bij gewone datetimepicker kan je gewoon 1-1-2004 instellen. Btw ik kan geen TDBDateTimePicker vinden in mijn componentpalette
Delphi 7 heeft geen TDBDateTimePicker. Als jij die wel hebt komt dat van een 3rd party.
We adore chaos because we like to restore order - M.C. Escher
Die komt van een Third Party. Maar het is een subclass van de TDateTimePicker, en de MinDate en MaxDate komen derived van de TDateTimePicker.
En het lukt je wel met de normale TDateTimePicker? Zo ja, dan heb ik een gekke gedachte voor je: Neem eens contact op met de maker van die TDBDataTimePicker en kijk eens of hij een oplossing heeft.De doorloper schreef op 05 juni 2004 @ 13:22:
Die komt van een Third Party. Maar het is een subclass van de TDateTimePicker, en de MinDate en MaxDate komen derived van de TDateTimePicker.
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
hehe nog niet geprobeerd zal het eens testen
Pagina: 1