Toon posts:

[Software] Beeld spiegelen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heey yall....

ik ben niet helemaal zeker of dit wel in het correctje frmpie zit... mijn excuses als dit niet het geval is...

Maar dan nu mijn vraag:

Ik ben echt al de hele avond opzoek naar een programma waarmee ik mijn beeld kan spiegelen (links wordt rechts en rechts links...) Ik zoek dus niet iets waarmee ik het kan roteren. Verder heb ik ook geen nvidia kaart maar een ati radeon dus aan het nvidia software verhaal heb ik ook niet veel.

Ik heb echt alles afgezocht en hoop dat een van jullie iets weet.

Alvast vriendelijk bedankt,

Jeroen.

• Pakjebakmeel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-06 11:52
Kwil je graag helpen maar je maakt me heeeel erg benieuwd waarom iemand zijn beeld zou willen spiegelen? :?

Verwijderd

Topicstarter
whehe... ben bezig met mijn DIY beamer... en ik heb nu mn lcd op een overheadprojector... dus dit is alleen maar testen... het resultaat is echt al SCHITTEREND !!!!!!.... ik zal binnekort eens een forumpie beginnen voor een nederlandse community want tot nu toe is het alleen in amerika en duitsland populair... Dan kan je ook wat plaatjes zien... ik was echt stom verbaasd....

maar duzzz anyone??

• Dekaasboer
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19:43
Als je een lcd op een beamer legt kan je dan niet gewoon die lcd omdraaien??

http://axrotterdam.blogspot.nl

• OliverBB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-11-2024
Dekaasboer schreef op 05 juni 2004 @ 11:50:
Als je een lcd op een beamer legt kan je dan niet gewoon die lcd omdraaien??
hij staat niet op de kop maar is in spiegelbeeld

Verwijderd

Topicstarter
ja het is mogenlijk... maar in dit geval niet aangezien bepaalde connectoren maar 1 kant op kunnen buigen... anders had ik dat wel gedaan heh :p

Verwijderd

Hoihoi,

Als iemand een programma weet wat dit kan, dan hoor ik dat ook graag, aangezien ik een beamer heb die bij vertical mirror een veel beter beeld geeft. Vraag me niet hoe het kan, het is gewoon zo... :)
Mvg,

Jeroen

Verwijderd

Added: New Settings to Flip the Video Horizontally and Vertically. This only works when the VMR9 renderer is in use and accessible through "Options / Filter Control".
http://www.tweakers.net/m...?CatID=&Query=zoom+player

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Matrox: Beeld realtime 180 graden draaien

Houd deze maar in de gaten :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• snooze
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-03 07:39

snooze

kinda busy atm.

een positieve lens er tussenin plaatsen?

en nee met 180 graden draaien bereik je niet het gewenste resultaat

weet iemand nog een leuke signature?

Pagina: 1