Toon posts:

[XP] MSN+ vraagje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sorry maar ik heb de topictitel even expres zo neergezet omdat ik niet weet hoe ik het anders moet formuleren...

Ik heb gisteren mn comp geformatteerd en nu alles opnieuw erop gezet wat allemaal prima verloopt en ook weer MSN Plus! erop gezet maar er ontbreekt nu een mogelijkheid die er vroeger wel in zat, en dat is namelijk het "waarschuwings bericht" van MSN veranderen als je een gesprek start, je ziet normaal dus "Geef je creditcard nummer niet aan anderen in een expresbericht" en dat kon je normaal altijd wijzigen met msn plus maar nu zit die optie er niet meer in.

Er zou dus een mogelijkheid moeten zijn om het handmatig aan te passen in de registry of in msn zelf maar ik weet niet hoe :) en heb al gezocht naar programma's via Google maar vele daarvan werken niet (waarschijnlijk omdat ze verouderd zijn) dus vraag ik hier jullie hulp!

Thnx a lot :)

• Norckon
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:27
Plus v3 heeft die optie niet meer, wat ook ergens in de changelog staat, omdat de nieuwste versie(s?) van MSN dit bericht niet meer weergeven...

edit:
hum, dat was dus niet echt een antwoord. sorry, het is al 'laat' en het bier vloeit rijkelijk.

edit2:
Google@"msn change warning"
When you start a chat in MSN Messenger a warning is shown that says
"Never give out your password or credit card number in an instant message conversation"

This tweak allows you to customize this message for example to display your company chat policy

Open your registry and find or create the key below:
[HKLM\SOFTWARE\Microsoft\MessengerService\Policies]

Create a new String value, or modify the existing value, called "IMWarning" and set it according to text you want to display

You may need to restart or log out of Windows for the change to take effect

[ Voor 85% gewijzigd door Norckon op 05-06-2004 00:51 ]

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-06 11:13

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

Dit kun je idd doen met register instellingkje veranderen (had je kunnen vinden op msgplus.net )

maar handiger is om dit te gebruiken:
http://files.msgplus.net/data/MsgPlusTweak.exe

de optie heet change security warning :)

of je gaat hier mee klooien:

HKCU\Software\Patchou\MsgPlus2\your@email.com\Preferences
ChangeSecurityWarning
IMWarning
dword
string
0
local specific

If ChangeSecurityWarning is set to true (1), the security warning displayed at the beginning of chats is modified to match the text specified in IMWarning.

bron: http://www.msgplus.net/help_registry.php

[ Voor 47% gewijzigd door SithWarrior op 05-06-2004 00:52 ]

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

• Toet3r
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Toet3r

¿?

die optie zit al zo lang ik me kan herineren in msn plus. zou niet weten waarom ze die er opeens uitgehaald zou zijn. heb je alle instellingen nagelopen. enkele optie dingen kan je in en uitschuifen dus mischien heb je hem gemist

welke versie van msn plus heb je?

edit: is er blijkbaar toch uit gehaald lees ik nu.

[ Voor 11% gewijzigd door Toet3r op 05-06-2004 01:01 . Reden: typo ]

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

• SithWarrior
  • Laatst online: 28-06 11:13

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

Hij heeft wel gelijk hoor, in 3.00 en 3.01 zit die optie niet meer, patchou heeft alle "overbodige" weining gebruikte opties er uit gesloopt en ze register editable gemaakt :)

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

• elevator
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Vragen over MSN Messenger e.d. horen beter thuis in Software Algemeen - ik verplaats je topic eventjes :)

Windows Operating Systems >> Software Algemeen
Pagina: 1