Toon posts:

XP wil niet activeren?

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste luitjes,

Sinds vandaag een nieuwe PC gekocht en heb deze zelf geinstalleerd maar nu ik mijn volledig legale (upgrade) versie van Win XP geinstalleerd heb vraagt hij iedere keer na het opstarten dat ik Win XP moet activeren binnen 30 dagen en als ik dan op de activeer knop druk geeft hij de melding dat serial code al te vaak is gebruikt en dat ik een nieuwe serial key moet invoeren en dat ik dan een nummer moet bellen ofzo iets dergelijks? Het rare is dat ik vorige week mijn oude PC nog helemaal opnieuw heb geinstalleerd inclusief Win XP en daar vraagt hij er niet om. Heeft iemand dit probleem al eens gehad en hoe kom ik er vanaf?

• Ares408
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Microsoft opbellen

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Je weet dat een licentie maar voor 1 pc is, dus als je hem daar al op gebruikt je hem niet op je nieuwe kunt gebruiken?
Ik geloof dat hij met die activatie ook wat hardware IDs meestuurde en dat als die teveel veranderd waren hij dan ging zeuren om een nieuwe serial.

Dus als je hem al op een andere bak gebruikt moet je er nog gewoon even een licentie bijkopen.

• Bramster
  • Laatst online: 23:11
idd, gewoon effe bellen, verhaaltje vertellen en waarschijnlijk krijg je een activatiecode van ze :)

Verwijderd

Topicstarter
Okay dan dan bel ik ze morgen maar eens op, ik vertel ze wel dat ik een nieuwe PC heb en dat ik de oude niet meer heb. Thnx everyone! Wat mij betreft mag de topic weg.

Verwijderd

En anders maak je toch zelf een nieuwe key aan...

Google doet wonderen hoor.

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Verwijderd schreef op 05 juni 2004 @ 00:45:
En anders maak je toch zelf een nieuwe key aan...

Google doet wonderen hoor.
Hoewel natuurlijk de licentie en niet de key hetgeen is dat van belang is, is dit soort tips nu niet de bedoeling op GoT: klik :*

Maar goed, inderdaad is MS bellen wat je even wilt doen. Wij kunnen er weinig aan veranderen als er te veel is veranderd aan de hardware cq. je de key ook al op een andere PC hebt gebruikt.

Succes :)

offtopic:
Overigens voor de volgende keer: vragen over Windows zelf passen beter in Windows Operating Systems :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.