DVD reader doet raar

Pagina: 1
Acties:

• Ncrflx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18-09-2024
Dag medetweakers,

ik heb sinds een paar maanden een LG dvd-brander. De brander bevalt op zich wel maar ik zit met een probleem, als ik een dvd brand dan kan ik deze wel lezen op mijn JVC dvd-speler maar niet op mijn Acer laptop 1353LC. (ik hoor een raar getik wanneer ik er een dvd in stop).
Originele DVD's speelt hij wel weer af.
Ook bestandsdvd's verschilt of mijn laptop het wel/niet afspeelt.

Nou heb ik bepaalde dvd's geprobeerd bij vrienden van mij en bij de ene maat thuis doen mijn dvd's het nergens (ze hebben wel al wat oudere/slechtere dvd-spelers), en bij mijn andere maat spelen ze wel weer goed af. Kortom, ik begrijp niet helemaal wat er mis is, zijn er oplossingen hiervoor??

[ Voor 29% gewijzigd door Ncrflx op 05-06-2004 00:34 . Reden: nog niet volledig ]

Verwijderd

Het kan voorkomen dat niet elke dvd speler elk merk dvd kan lezen, heb je hier ook last van als je een ander merk dvd gebruikt? en welke merken dvd's gaat het eigenlijk om :)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2004 00:40 . Reden: typo ]

• Ncrflx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18-09-2024
Verwijderd schreef op 05 juni 2004 @ 00:39:
Het kan voorkomen dat niet elke dvd speler elk merk dvd kan lezen, heb je hier ook last van als je een ander merk dvd gebruikt? en welke merken dvd's gaat het eigenlijk om :)
Ik heb het hier over de Philips DVDR/w+ schijfjes.

En het rare is.. mijn laptop leest zojuist een PHILIPS dvdrw. (maar niet de allinwindows die ik nodig heb :()

Bij mij maat moet bijv. de dvd speler soms 5 min laden voordat dvd begint af te spelen en de andere keer werkt hij helemaal niet.