Ok, probleem dus..
Ik heb Xp geinstalleerd op een Via EpiaM9000 MB.
Alles ok, draait normaal, geen zichtbare driver problemen.
Alleen: zodra tijdens boot de "persoonlijke instellingen" worden geladen hangt het geheel gedurende 350 seconden oid.
Volgens bootvis.exe tijdens logon+services, ook een driver wdmaud.sys doet er erg lang over om geladen te worden, 160 seconden ongeveer.
Ik snap er niets van, ik zie op de via epia fora geen mensen met gelijkwaardige problemen.
Ook hier op Got is niets wat het zelfde probleem omschrijft.
google veel hits, maar net niet wat ik zoek.
ik heb wel een firewire poort die als nic wordt gezien, hiervoor maakt Xp ook een netwerk verbinding aan.
Met een dchp request in gedachte (en de delay die hieruit voortkomt als de nic niet wordt gebruikt) heb ik TCP/IP een vast adres gegeven. geen resultaat.
De onboard lan werkt na eindelijk opgestart te zijn gewoon ok.
Iemand die me een duw in de juiste richting kan geven???
Ik heb Xp geinstalleerd op een Via EpiaM9000 MB.
Alles ok, draait normaal, geen zichtbare driver problemen.
Alleen: zodra tijdens boot de "persoonlijke instellingen" worden geladen hangt het geheel gedurende 350 seconden oid.
Volgens bootvis.exe tijdens logon+services, ook een driver wdmaud.sys doet er erg lang over om geladen te worden, 160 seconden ongeveer.
Ik snap er niets van, ik zie op de via epia fora geen mensen met gelijkwaardige problemen.
Ook hier op Got is niets wat het zelfde probleem omschrijft.
google veel hits, maar net niet wat ik zoek.
ik heb wel een firewire poort die als nic wordt gezien, hiervoor maakt Xp ook een netwerk verbinding aan.
Met een dchp request in gedachte (en de delay die hieruit voortkomt als de nic niet wordt gebruikt) heb ik TCP/IP een vast adres gegeven. geen resultaat.
De onboard lan werkt na eindelijk opgestart te zijn gewoon ok.
Iemand die me een duw in de juiste richting kan geven???