autoradio: sony cdx-mp70 en frontje

Pagina: 1
Acties:

• porto33
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-12-2025
Hallo,

ik heb deze autoradio in Duitsland besteld maar nu ik hem heb ontvangen zit het frontje met beschermhoesje niet in de doos!?! :X :( Verder mis ik helemaal niets maar heb er nu natuurlijk niets aan.

Ik moet die winkel nog emailen en wil ze vragen een frontje na te sturen maar ik vraag me af of deze wel zal werken?! Wordt een frontje gemaakt voor het bijbehorende toestel of maakt dit niets uit en zal het frontje van de buurjongen ook op deze radio werken?? Ik ben iig pissed omdat dit gegarandeerd weer een paar weken gaat duren en ik er al naar uit keek van t weekend om es lekker m'n nieuwe radio te gaan installeren...... NOT dus..... :'(

• orange.x
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-08 12:05
Heb je al betaald?

• porto33
reeds betaald maar ik trek zo m'n geld terug van de bank mochten ze niet met een adequate oplossing komen, daarover heb ik t vanmiddag reeds met de bank gehad.

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
jaaaa.. zeker een gejatte radio gekocht en via deze weg informeren over een frontje :/ :o ;) :P

anyway, balen voor je :)

• porto33
ik wachtte al op zo'n reactie! :) neeeee, ik heb de bon, originele boekjes, kabeltjes, doos en ze zaten nog wel in een mooi strak plastic tasje met een van dat groene plakband vast welke Sony dacht ik best vaak gebruikt om de tastjes te dichten! ;) Gejat is anders iig. Ik ben eerder bang dat juist m'n frontje uit de doos is gejat onderweg... vergezocht, lijkt mij dat ze dan ook maar de radio meenemen, nietwaar? Iemand met een kapot frontje maybe? :(

[ Voor 27% gewijzigd door porto33 op 05-06-2004 01:13 ]

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 31-07 15:40
Sony gebruikt normaal gele plakbandjes ;)
* UltraSub is Sony fanatic :P

Anyway, als het bedrijf volhoudt dat het frontje er bij zat, zou je nog wel eens nat kunnen gaan. En los bestellen is geen optie. Ook al heb je alle boekjes, en bonnetjes (heb je sowieso nodig om uberhaupt een frontje te kunnen bestellen) dan nog is het reteduur, ongeveer driekwart de prijs van de autoradio. :X

Good luck!

edit:
En ja, het frontje van de buurman met hetzelfde model zou ook werken...

[ Voor 12% gewijzigd door UltraSub op 05-06-2004 01:19 ]

• porto33
je hebt gelijk, ze zijn geel! :)

http://home.planet.nl/~hoff0222/DSC03466.JPG

deze is groen! plakkertje om wat kabels achterop de unit bij elkaar te houden:

http://home.planet.nl/~hoff0222/DSC03467.JPG

maargoed, ik zal zien wat ervan komt maar als ze echt moeilijk gaan doen trek ik zo m'n geld terug en stuur ze die handel terug want in moeilijk gedoe heb ik nu eenmaal geen behoefte en zij hopelijk ook niet!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 31-07 15:40
Kun je zo maar een bankgiro terug trekken? :?

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:47

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

porto33 schreef op 04 juni 2004 @ 23:13:
Ik moet die winkel nog emailen en wil ze vragen een frontje na te sturen maar ik vraag me af of deze wel zal werken?!
Mailen?? BELLEN! Niet hier blaten> NU bellen!

En ja, elk zelfde frontje zal werken, het is niet zo dat de radio maar één frontje wil hebben.

Wise enough to play the fool

• porto33
storneren kun je als je aangifte hebt gedaan bij de politie, je kan dus idd niet normaal storneren zoals na een incasso of creditcard betaling. Als ze dus volhouden dat dat frontje erbij zat dan ga ik dit zeker doen want dan vind ik t geen zaak meer van wederzijds vertrouwen; de koeriersdienst UPS verdenk ik niet van verduistering daar ik hier normaal altijd positieve ervaringen mee heb gehad betreffende zendingen uit t buitenland en daar zat ook geen goedkoop spul bij!

Ik had eigenlijk al de bui moeten zien hangen toen ik t pakketje aannam en ik de inhoud hoorde schuiven in z'n verpakking. Een originele verpakking wordt gemaakt aan de hand van de inhoud dus alles dient geklemd te zitten, dit is ook om schade onderweg te voorkomen en is ook wat professioneler dan te ruime verpakkingen. Ik heb getest met een andere beschermhoesje van Sony en de vrije ruimte in de doos is uitermate geschikt voor die afmetingen dus dat op die plek niets hoorde gaat er bij mij niet in! :(
Pagina: 1