Is er een makkelijke manier op dat te fiksen, want nu hoor ik het eerst en een paar seconde later zie ik pas iemand z'n mond bewegen
Zul je toch even moeten synchroniseren. Ik ben niet bekend met een programma waarmee je met de audio kan schuiven, tijdens het afspelen (zou theoretisch wel kunnen met een buffer).
Anway, met virtualdub moet het je zo wel lukken denk ik -- en kijk anders eens rond op doom9.net. Is wel een typische faq-vraag hoor
Anway, met virtualdub moet het je zo wel lukken denk ik -- en kijk anders eens rond op doom9.net. Is wel een typische faq-vraag hoor
Localhost is where the heart is
Snelle oplossing:
gebruik crystal player en skew het geluid met (onder voorbehoud) shift+links / shift+rechts.
linkie: http://crystalplayer.com/
gebruik crystal player en skew het geluid met (onder voorbehoud) shift+links / shift+rechts.
linkie: http://crystalplayer.com/
[ Voor 15% gewijzigd door TafkaT op 04-06-2004 23:16 ]
dan zou je film en audiospoor moeten scheiden, en vervolgens opnieuw moeten encoderen, zodat ze wel synchroon lopen. Das best een pokkewerk..bin_jackson schreef op 05 juni 2004 @ 07:44:
Maar daarmee kan je het niet opslaanIk wil de film namelijk op m'n xbox kijken
En dat kan je weer het beste doen met virtual dub, zoals eerder genoemd.
[ Voor 11% gewijzigd door Paitor op 05-06-2004 07:59 ]
Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele
Vaak helpt het alleen al om hem even te openen in VirtualDub, die merkt dan automatisch dat er iets niet in de haak is (vaak vanwege VBR mp3 audio), en fixt het voor je.
Mocht het niet werken dan moet je het even handmatig fixxoren.
Vaak is dat dus het opslaan van het geluid, als WAV (in virtualdub dus), en vervolgens de film opnieuw op te slaan, waarbij je als audio dat WAV bestand gebruikt, en bij video gewoon kiest voor "direct stream copy", zodat niet je hele film opnieuw word gecodeerd
Mocht het niet werken dan moet je het even handmatig fixxoren.
Vaak is dat dus het opslaan van het geluid, als WAV (in virtualdub dus), en vervolgens de film opnieuw op te slaan, waarbij je als audio dat WAV bestand gebruikt, en bij video gewoon kiest voor "direct stream copy", zodat niet je hele film opnieuw word gecodeerd
Pagina: 1