[InkoopActie] cheap sub-amp module, en nog meer?

Pagina: 1
Acties:
  • 87 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barry|IA
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-06-2022
Naar aanlijding van het aantal mails en reply's ik kreeg; heb ik besloten een IA te maken voor de beruchte ''XXL PowerSound sub-amp module''.

Het apparaat is te koop voor €50 exclusief verzendkosten. Morgen schiet ik een paar foto's van meerde producten voor een aantrekkelijke prijs, maar voordat ik begin met de IA wil ik even weten of jullie bijvoorbeeld ook interesse hebben in goedkope Jbl producten. :)

De spec's van de XXL-PowerSound sub-amp module:

150Watt RMS aan 4Ohm.

Hi/Lo input mogelijkheid

Front doorlus mogelijkheid

Volume instelbaar (zowel op de high imput als op de low input)

Frequentie bereik instelbaar 50-150Hz

THD: 0.01% S/N:81dB frequentie: 20-150Hz

--------------------------------------------------------------------------------------

Verder hebben ze heel producten van Jbl, het gaat dan echter om alleen woofers. Ze hebben ze van 6'' tot 10'', voornamelijk uit de ''Northridge'' serie.

Wensen? :)

[ Voor 6% gewijzigd door Barry|IA op 04-06-2004 22:39 ]

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:35

ThaHandy

Discovery Channel

word em niet :Y)
tjek de faq maar :)
kan je beter via inkoopacties.net regelen

[ Voor 37% gewijzigd door ThaHandy op 04-06-2004 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barry|IA
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-06-2022
Ja dacht ik ook, maar ik wacht al een tijdje op mijn bevestegingsmail :S, en mijn plan was om hier in dit topic alleen een beetje erachter te komen wat de mensen willen hebben @IA, alleen de sub-amp lijkt me de moeite niet waard, vandaar..

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-09 07:51

JvS

Ik heb hem zelf ook

Dit mag helaas niet meer hier.
Maak een IA op de website die hierboven staat en zet een linkje in je signature neer, dat mag wel :)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.