Naar aanlijding van het aantal mails en reply's ik kreeg; heb ik besloten een IA te maken voor de beruchte ''XXL PowerSound sub-amp module''.
Het apparaat is te koop voor €50 exclusief verzendkosten. Morgen schiet ik een paar foto's van meerde producten voor een aantrekkelijke prijs, maar voordat ik begin met de IA wil ik even weten of jullie bijvoorbeeld ook interesse hebben in goedkope Jbl producten.
De spec's van de XXL-PowerSound sub-amp module:
150Watt RMS aan 4Ohm.
Hi/Lo input mogelijkheid
Front doorlus mogelijkheid
Volume instelbaar (zowel op de high imput als op de low input)
Frequentie bereik instelbaar 50-150Hz
THD: 0.01% S/N:81dB frequentie: 20-150Hz
--------------------------------------------------------------------------------------
Verder hebben ze heel producten van Jbl, het gaat dan echter om alleen woofers. Ze hebben ze van 6'' tot 10'', voornamelijk uit de ''Northridge'' serie.
Wensen?
Het apparaat is te koop voor €50 exclusief verzendkosten. Morgen schiet ik een paar foto's van meerde producten voor een aantrekkelijke prijs, maar voordat ik begin met de IA wil ik even weten of jullie bijvoorbeeld ook interesse hebben in goedkope Jbl producten.
De spec's van de XXL-PowerSound sub-amp module:
150Watt RMS aan 4Ohm.
Hi/Lo input mogelijkheid
Front doorlus mogelijkheid
Volume instelbaar (zowel op de high imput als op de low input)
Frequentie bereik instelbaar 50-150Hz
THD: 0.01% S/N:81dB frequentie: 20-150Hz
--------------------------------------------------------------------------------------
Verder hebben ze heel producten van Jbl, het gaat dan echter om alleen woofers. Ze hebben ze van 6'' tot 10'', voornamelijk uit de ''Northridge'' serie.
Wensen?
[ Voor 6% gewijzigd door Barry|IA op 04-06-2004 22:39 ]
“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz