Ik ben sinds kort html goed aan het bestuderen en heb nu een 2-tal vraagjes voor jullie! Deze gaan over:
1. Wanneer gebruik je "Computer output" tags? Wat is het gevolg bij gebruik? Wat kan je er allemaal mee regelen??
2. Wanneer Abbreviations and acronyms gebruiken? Wat is het verschil tussen beide?
3. Wat is nu eigenlijk volgens de normen bij het maken van een website voor cursief, vet, grootte lettertype??
ik dacht aan:
Het zijn waarschijnlijk vragen die makkelijk zijn maar ik wil een heel concreet antwoord, want via google vind ik niet zo'n goede antwoorden! Ik hoop dat jullie me willen verder helpen bij mn studie.
1. Wanneer gebruik je "Computer output" tags? Wat is het gevolg bij gebruik? Wat kan je er allemaal mee regelen??
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| <code>Computer code</code> <br> <kbd>Keyboard input</kbd> <br> <tt>Teletype text</tt> <br> <samp>Sample text</samp> <br> <var>Computer variable</var> <br> |
2. Wanneer Abbreviations and acronyms gebruiken? Wat is het verschil tussen beide?
code:
1
2
3
| <abbr title="United Nations">UN</abbr> <br> <acronym title="World Wide Web">WWW</acronym> |
3. Wat is nu eigenlijk volgens de normen bij het maken van een website voor cursief, vet, grootte lettertype??
ik dacht aan:
code:
1
2
3
| <em> <strong> <h1> |
Het zijn waarschijnlijk vragen die makkelijk zijn maar ik wil een heel concreet antwoord, want via google vind ik niet zo'n goede antwoorden! Ik hoop dat jullie me willen verder helpen bij mn studie.
Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov