ICQ paswoord aanpassen zonder icq?

Pagina: 1
Acties:

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 30-08 12:59
'k Gebruik trillian voor al m'n IM noden normaal gezien maar op m'nb pocketpc probeerde ik net agile te installen zodat ik ook op m'n ipaq 1 prgramma voor al die IM's kan gebruiken. Helaas blijft dit programma zeuren dat m'n paswoord voor icq foutief is. Ik heb dit ondertussen al een keer of 100 gechecked en het is echt wel juist. Enige dat ik me kan bedenken is dat dat progsel dus wat moeite heeft met een aantal karakters die ik in m'n paswoord gebruik.
Om even te testen wou'k dus eventjes een tijdelijk paswoord setten maar hoe?! in trillian kan het niet precies en ook op www.icq.com vind ik totaal niets terug over hoe je het paswoord zou moeten veranderen. Ik veronderstel dus dat dit normaal in de IM client zelf zit?

Is er een manier om dat paswoord te updaten zonder de ICQ client?

Verwijderd

In Trillian: rechterknop op ICQ icon (onderaan) -> Personal Options -> Change password

Je kunt ook je statuswindow openen (Menu Tasks -> ICQ -> Statuswindow) en daar op de rechtermuisknop klikken en dan zie je het ook :)

:)

(wist niet dat het daar zat, maar binnen 1 minuut gevonden ;))

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2004 22:27 ]

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 30-08 12:59
Verwijderd schreef op 04 juni 2004 @ 22:26:
In Trillian: rechterknop op ICQ icon (onderaan) -> Personal Options -> Change password

Je kunt ook je statuswindow openen (Menu Tasks -> ICQ -> Statuswindow) en daar op de rechtermuisknop klikken en dan zie je het ook :)

:)

(wist niet dat het daar zat, maar binnen 1 minuut gevonden ;))
uch! thanks kerel, had gans die connection manager al overhoop gehaald, de preferences doorzicht maar niks.. beter kijken volgende keer dus :)