Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Half-Life newbie

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik heb net Half-Life gekocht maar ik kom op een punt niet verder. De hele boel is al onploft en iederen is bijna dood, hoe moet ik verder!!!??

They made me do it.

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-11 02:35
kom ik ook niet verder... boeieh... :) :) lol..

Verwijderd

Je bedoelt nadat je dat karretje in die straal duwt?
Als je daar al niet weg komt, ga dan maar op internet spelen :)

Verwijderd

da's inderdaad wel een verneukeratief stukkie.

Ergens moet een ruimte zitten met 2 deuren en een lijk van een geleerde. Een van de deuren zegt "access denied", op de ander moet je MEERDERE malen op de use-knop drukken....gaat 'ie vanzelf open. Maar het wordt nog veeeeeel lastiger!

• mbvisiontt
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-08 06:06
Op vrijdag 22 december 2000 00:39 schreef hardenberg het volgende:
da's inderdaad wel een verneukeratief stukkie.

Maar het wordt nog veeeeeel lastiger!
Ach jonges... Een beetje ervaren gamer weet de weg in ieder spel... met z'n ogen dicht. *D

.... Ik weet het ook niet

Verwijderd

Op vrijdag 22 december 2000 00:39 schreef hardenberg het volgende:
Ergens moet een ruimte zitten met 2 deuren en een lijk van een geleerde. Een van de deuren zegt "access denied", op de ander moet je MEERDERE malen op de use-knop drukken....gaat 'ie vanzelf open. Maar het wordt nog veeeeeel lastiger!
Tja dat is precies waar je bent binnengekomen moet je er ook weer uit. Maar als je het nu al niet meer ziet?? Het spel is net begonnen als je daar bent!! succes ik heb hem in 4 dagen uit gespeeld. Er zijn mensen die sneller hem uit gespeeld hebben maar als je hem uit gespeeld heb voel je je MACHTIG :)

Verwijderd

Ik vond dat ook een kutstukje.

Je moet idd een beetje zoeken en bij lijk van geleerde zit een deur die aanvankelik niet open wil enzo. Heel vaag.

Het wordt niet meer zo moeilijk hoor, vond ik tenmninste. Maar ik ben ook gestopt toen ik in de Alien wereld kwam, dat vond ik wel van die debiele onzin. Leek nergens meer op, extreem vaag enzo. Is er nou iemand die dat echt leuk vond?

Verwijderd

Ik denk dat als je dit al heel lastig vind,
je nog wel meer problemen zal krijgen met Half-Life :) Als ik jou was zou ik toch doorzetten, want Half-Life is echt een TOP-GAME!! (zelfs op 'die planeet')
Pagina: 1