Ik heb zo'n 1700 foto's, en die zou ik graag in boekvorm willen afdrukken. Nu is mijn vraag of jullie misschien een programma of trucje weten waarmee ik dit makkelijk kan doen. Ik wil dus een serie digitale foto's ( .jpg ) omzetten naar 1 PDF ( of eventueel word ) document. Zodat ik dit document dan inleveren bij een drukker, en dat hij er dan een mooi boekje van maakt.
Vraag : Hoe een serie foto's in 1x omzetten naar 1 PDF document ?
Ik snap dat ik ze allemaal in een Word document kan zetten, en dan printen op een PDF printer driver en klaar. Maar aangezien het 1700 foto's zijn heb ik daar niet zoveel zin in.
Dan kan ik ze ook gewoon allemaal selecteren en naar een PDF printer toe sturen, maar dan krijg ik 2 A4'tjes voor 1 foto. En ik wil graag drie foto's per pagina.
Wat heb je al gevonden ?
.jpg-bestanden samenvoegen in pdf-bestand
Image files converteren naar pdf
Fotoalbum maken
Dus nog een keer voor de duidelijkheid. Ik heb een serie foto's digitaal al op mijn pc staan. Maar ik wil deze gaan printen bij een drukker, en daar moet ik ze inleveren in een PDF document. Hoe kan ik dit makkelijk doen ?
mods, ik weet niet goed in welk sub forum ik hiervoor moet posten.Deze?
Vraag : Hoe een serie foto's in 1x omzetten naar 1 PDF document ?
Ik snap dat ik ze allemaal in een Word document kan zetten, en dan printen op een PDF printer driver en klaar. Maar aangezien het 1700 foto's zijn heb ik daar niet zoveel zin in.
Dan kan ik ze ook gewoon allemaal selecteren en naar een PDF printer toe sturen, maar dan krijg ik 2 A4'tjes voor 1 foto. En ik wil graag drie foto's per pagina.
Wat heb je al gevonden ?
.jpg-bestanden samenvoegen in pdf-bestand
Image files converteren naar pdf
Fotoalbum maken
Dus nog een keer voor de duidelijkheid. Ik heb een serie foto's digitaal al op mijn pc staan. Maar ik wil deze gaan printen bij een drukker, en daar moet ik ze inleveren in een PDF document. Hoe kan ik dit makkelijk doen ?
mods, ik weet niet goed in welk sub forum ik hiervoor moet posten.Deze?