Toon posts:

Hoe is dit mogelijk met een G400 in Win2k?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kwam dit tegen op het internet, ik heb alleen geen idee, hoe de img in kwestie dit voor elkaar heeft gekregen, ik zit nl zelf ook met dit probleem!

Graag een reactie van jullie kant!
Afbeeldingslocatie: http://www.quickzone.cx/~cmdr_sm/dual.jpg

• ThePriest
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-01-2024

ThePriest

the one, the only

Eh... WAT snap je niet? Of zie ik iets over het hoofd?

Verwijderd

Topicstarter
Dual res monitor in win2k met een matrox g400, zijn helemaal geen drivers voor!

Verwijderd

Topicstarter
Ja ja, een stilte, zo zat ik ook :)

Verwijderd

misschien gefaked om figuren zoals jou op te fokken ;)

mijn dual monitor desktopie hier

/ook w2k btw

• Coyote
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 08-04-2021
De enige manier waarop dit zou moeten werken is met een 2e videokaart naast de g400. Het werkt nameliujk wel onder win2k, dat 2 monitoren. Maar alleen met fysiek 2 videokaarten. 2 chips op 1 kaart pakt ie dus niet.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:57
Ikke niet begrijp:? Waar hebben jullie het nou over? Dit is toch gewoon een dubbele desktop met een G400 onder W2K? Zoals ik zelf ook bijna elke dag draai.

Ik weet niet waar m'n bovenbuurman het nou over heeft, maar DualHead onder Win2K werkt prima hoor met één videokaart; de G400 DH.
Of zie ik nu iets over het hoofd of zo????

Ahhh nu zie ik het, had ff beter moeten kijken, vreemd indeed, zal wel een grap zijn.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Verwijderd

Topicstarter
Niemand dus? :(

Verwijderd

deze persoon heeft naast zijn g400 een 2de videokaart geplaatst, dual monitor via een matrox g400 dualhead daar gebruik je de matrox drivers voor

Verwijderd

Tja, ik gebruik nog de W2K beta drivers op mijn W2K pro kassie (SR1 uiteraard) en daar kan ik verschillende resoluties voor de verschillende monitors kiezen.
Waarschijnlijk waren de beta drivers ten tijde van de release candidate (zie plaatje) nog niet eens gemaakt.

kijk op http://www.matrox.com/mga/support/drivers/latest/home.cfm voor de laatste drivers.
Pagina: 1