Toon posts:

Digital IXUS i

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo

ik ben nieuw op dit forum ik had een vraagje over de ixus i van canon

wie van jullie heeft deze camera en hoe bevalt die

en ik weet dat op die camera een functie voor filmpjes zit stellen die filmpjes veel voor is het niet veel heeft iemand eventueel een voorbeeld van een filmpje die die heeft gemaakt met die camera

ik ben zelf van plan op deze camera te kopen of adviseren jullie mij een andere??

• Marco
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-02 09:20
Hou er wel rekening mee dat die camera geen optische zoom heeft.
Voorbeeld foto's en specs e.d. kan je wel vinden op www.dpreview.com

Verwijderd

Topicstarter
ja oke er zit geen optische zoom op maar wel normale ik ga denk ik de camera het meest gebruiken voor voetbal wedstrijd ben je dan veel optische zoom nodig

kan iemand mij het verschil uitleggen tussen digitale en optische zoom want dat snap ik niet echt

• Elektronicanet
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-02 13:05

Elektronicanet

Leds do it!

Optische zoom werkt met lenzen (veel beter). Digitale zoom snijdt je afbeelding gewoon bij, waardoor er een hele hoop kwaliteit verloren gaat. Je kunt dus beter doorsparen en een goede digitale camera (Canon is op zich goed) kopen mét optische zoom.

Verder: welkom op GoT :) Zou je willen letten op komma's, punten en hoofdletters, want dit leest nogal lastig :).

Ten slotte raad ik je aan om de FAQ door te lezen, die vind je bovenaan in het Fotografie forum.

[ Voor 14% gewijzigd door Elektronicanet op 04-06-2004 21:43 ]

Nederlander in België

Verwijderd

Topicstarter
Sorry voor de hoofdletters en leestekens enzo.

Maar wat voor;n camera zou je me dan adviseren, en welke prijs zijn die?

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Wat is je budget? Waar heb je belang bij qua specs?

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Verwijderd schreef op 04 juni 2004 @ 21:45:
Sorry voor de hoofdletters en leestekens enzo.

Maar wat voor;n camera zou je me dan adviseren, en welke prijs zijn die?
kowet, als je de Fotografie Policy bovenaan dit subforum had gelezen, had je dit ook gelezen:
De veelvoorkomende vraag "Hoi ik heb xxx euro, welke camera moet ik kopen/zoek maar wat voor me uit?" is nog steeds niet toegestaan, aangezien GoT en daarmee het Fotografie forum geen plek voor verkopers op locatie is. Gebruik bekende sites zoals DCResource en DPReview om een idee te krijgen over de kwaliteit van camera's in een bepaalde prijsklasse. Uiteindelijk moet je dus zelf een keus maken.
Het is hier dus niet de bedoeling om zo even om advies te vragen over cams. Verdiep je eerst in de zaken rond digicams en de prijzen, en doe dus zelf moeite :) Succes met je keuze.

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.