hallo medetweakers!
Ik heb een oude Samsung Yepp YP-E32 mp3 speler met 32mb flash geheugen
jullie begrijpen dus dat ik opzoek ben naar iets anders.
nou ga ik 24 juli voor 3 weken op vakantie naar Amerika en aangezien de meeste hardware daar eerder en goedkoper wordt aan geboden ben ik van plan er daar een aan te gaan schaffen.
Ik heb op Internet wat rondgezocht maar word overspoeld met MP3 spelers van boven de 300 euro. ik ben een tijdje geintresseerd geweest in de Phillips hdd060, maar deze viel af na wat reviews en opmerkingen gelezen te hebben.
ik zou dus graag voor dat ik naar Amerika ga willen weten wat ik ga kopen.
- mijn budget licht tussen de 200 en de 250 euro/dollar.
- opslag moet hdd zijn i.v.m. capiciteit
- opslag capiciteit mag niet onder de 1.5 Gb liggen
- aansluiting minimaal USB 2.0
Ik zag al dat de Ipod Mini goede specs had voor de advies prijs, maar ik vind de design van heel het Apple Ipod gebeuren wat flauw. Dus wil graag wat aparaatjes vergelijken.
dus als iemand tips, hints heeft over sites waar ik MP3 spelers kan vergelijken of zelfs weet wat voor MP3 spelers er aan mijn eisen voldoen ben ik heel gelukkig
Ik heb een oude Samsung Yepp YP-E32 mp3 speler met 32mb flash geheugen
jullie begrijpen dus dat ik opzoek ben naar iets anders.
nou ga ik 24 juli voor 3 weken op vakantie naar Amerika en aangezien de meeste hardware daar eerder en goedkoper wordt aan geboden ben ik van plan er daar een aan te gaan schaffen.
Ik heb op Internet wat rondgezocht maar word overspoeld met MP3 spelers van boven de 300 euro. ik ben een tijdje geintresseerd geweest in de Phillips hdd060, maar deze viel af na wat reviews en opmerkingen gelezen te hebben.
ik zou dus graag voor dat ik naar Amerika ga willen weten wat ik ga kopen.
- mijn budget licht tussen de 200 en de 250 euro/dollar.
- opslag moet hdd zijn i.v.m. capiciteit
- opslag capiciteit mag niet onder de 1.5 Gb liggen
- aansluiting minimaal USB 2.0
Ik zag al dat de Ipod Mini goede specs had voor de advies prijs, maar ik vind de design van heel het Apple Ipod gebeuren wat flauw. Dus wil graag wat aparaatjes vergelijken.
dus als iemand tips, hints heeft over sites waar ik MP3 spelers kan vergelijken of zelfs weet wat voor MP3 spelers er aan mijn eisen voldoen ben ik heel gelukkig