Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• promo-1
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-07-2022
hallo medetweakers!

Ik heb een oude Samsung Yepp YP-E32 mp3 speler met 32mb flash geheugen 8)7
jullie begrijpen dus dat ik opzoek ben naar iets anders.

nou ga ik 24 juli voor 3 weken op vakantie naar Amerika en aangezien de meeste hardware daar eerder en goedkoper wordt aan geboden ben ik van plan er daar een aan te gaan schaffen.

Ik heb op Internet wat rondgezocht maar word overspoeld met MP3 spelers van boven de 300 euro. ik ben een tijdje geintresseerd geweest in de Phillips hdd060, maar deze viel af na wat reviews en opmerkingen gelezen te hebben.

ik zou dus graag voor dat ik naar Amerika ga willen weten wat ik ga kopen.

- mijn budget licht tussen de 200 en de 250 euro/dollar.
- opslag moet hdd zijn i.v.m. capiciteit
- opslag capiciteit mag niet onder de 1.5 Gb liggen
- aansluiting minimaal USB 2.0

Ik zag al dat de Ipod Mini goede specs had voor de advies prijs, maar ik vind de design van heel het Apple Ipod gebeuren wat flauw. Dus wil graag wat aparaatjes vergelijken.

dus als iemand tips, hints heeft over sites waar ik MP3 spelers kan vergelijken of zelfs weet wat voor MP3 spelers er aan mijn eisen voldoen ben ik heel gelukkig 8)

• TRASH_LORD
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 24-11 10:08
Kijk eens op www.mp3cdspeler.nl voor vergelijkingen e.d.

• Sartsj
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-11 21:48
Je zou even in dit topic kunnen kijken voor wat reacties over de Creative MuVo2: [rml][ MP3-speler] Creative MuVo en MuVo2[/rml] ..
Ik heb deze speler zelf ook, de 4gb versie, en ik moet zeggen, hij is perfect..
Ik had deze voor 250 euro bij partshop.nl, dus ik denk dat je hem in Amerika zeker wel wat goedkoper kunt krijgen.. Als de capaciteit van dit apparaatje nog net iets te veel is, kun je ook voor de 1.5Gb MuVo2 gaan, die is ook usb2 en verder dus gewoon identiek..

• promo-1
@ TRASH_LORD
Kijk eens op www.mp3cdspeler.nl voor vergelijkingen e.d.
dankje, zeer bruikbaar. prijzen op deze site vallen nog mee.

BTW als er iemand nog een site weet waar ik de prijs in Amerikaanse dollars kan vinden, dan ben ik daar heeel blij mee

[ Voor 20% gewijzigd door promo-1 op 04-06-2004 20:44 ]

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 04-11 11:05

disjfa

be

Zijn wij je persoonlijke helpdesk geworden :? Kan je zelf niet even wat linkjes zoeken met google :) Dan kom je er ook :)

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:56

St@m

@ Your Service

het valt me op dat de prijzen van mp3 spelers in Nederland niet veranderen.. zouden de aanbieders de prijzen kunstmatig zo hoog houden? Er komen toch iedere keer weer nieuwe modellen, maar voor een leuke 256MB speler betaal je nog steeds tussen de 150 en 250 euro.. en die prijzen veranderen niet :|

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• promo-1
@ ThaSarge
Je zou even in dit topic kunnen kijken voor wat reacties over de Creative MuVo2: [MP3-speler] Creative MuVo en MuVo2 ..
Ik heb deze speler zelf ook, de 4gb versie, en ik moet zeggen, hij is perfect..
Ik had deze voor 250 euro bij partshop.nl, dus ik denk dat je hem in Amerika zeker wel wat goedkoper kunt krijgen.. Als de capaciteit van dit apparaatje nog net iets te veel is, kun je ook voor de 1.5Gb MuVo2 gaan, die is ook usb2 en verder dus gewoon identiek..
heb dit aparaat al bekeken en voldoet opzich aan mijn eisen en ziet er leuk uit, alleen een minpuntje is dat het schermpje imo te klein is waardoor 4Gb zo onoverzichtelijk word.

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Nu online

Piggen

Lekker bakkie

Op bv. amazon.com zal er vast wel iets bij staan.

• Sartsj
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-11 21:48
promo-1 schreef op 04 juni 2004 @ 20:50:
@ ThaSarge

[...]

heb dit aparaat al bekeken en voldoet opzich aan mijn eisen en ziet er leuk uit, alleen een minpuntje is dat het schermpje imo te klein is waardoor 4Gb zo onoverzichtelijk word.
Dat dacht ik eerst ook, maar toen heb ik hem toch maar besteld en het valt heel erg mee, als je wilt kun je even naar wat pics kijken die ik geschoten heb, daar zie je een beetje hoe het browsen tussen de mappen werkt. Ik vind het helemaal niet storend werken, en het schermpje is wat dat betreft groot genoeg..

http://sartsj.zeepost.nl/muvo2/

Hij browsed in principe gewoon tussen de mappen, wat er daarnaast ook erg fijn aan deze speler is, is dat je de muziek er gewoon zelf via explorer op kan zetten, zonder enige vorm van software dus..
Pagina: 1