Toon posts:

Creative Audigy 2 Defect???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds kort heb ik een vaag probleem.

Even de specs: p4pe + p4 2,53 + audigy 2 + inspire 6100.

Als ik nu het geluidvolume zachter zet met de volumeknop van mijn speakerset daalt het geluid naar 0. Maw. Ik zet de volumeknop van stand 7 naar 3 om hem gewoonweg zachter te zetten. Als ik dat gedaan heb, daalt het volume nog verder terug totdat ik niets meer hoor zonder dat ik aan de volumeknop draai. Als ik nu de volumeknop weer een klein beetje omhoogdraai, gaat ie weer geluidgeven. Hij doet dit zowel met mp3 als in games als met dvds.

Daarnaast als ik niet aan de geluidsknop draai en hij is teruggelopen naar volume 0, gaat hij na verloop van een 10tal seconden vanzelf weer in volume omhoog tot de stand waar ik hem op had gezet.

Ik heb dit probleem pas. Hij heeft het altijd goed gedaan. Ik heb recentelijk geen nieuwe audiosoftware geinstalleerd en altijd netjes ge-update. Ik draai xp prof als ops. Het is voor mij zomaar uit het niets begonnen. Kan iemand mij helpen?

Verwijderd

Topicstarter
lijkt me toch sterk dat niemand mij kan helpen....

• Weezer-DC
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-07 08:52
Verwijderd schreef op 05 juni 2004 @ 01:49:
lijkt me toch sterk dat niemand mij kan helpen....
gaat het om de knop van je speaker ?
sluit hem eens aan op een stereo/diskman ofzo om uit te sluiten dat het aan je pc ligt.

En kicken binnen 24 is niet netjes

• Pazzi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 31-07 11:37

Pazzi

Koffiemokken en bierglazen

Ik denk dat je het in de verkeerde hoek zoekt, zo te lezen heb je problemen met je speakerset en niet met je geluidskaart. Als je het volume regelt met de knop van je speakerset, veranderd er voor je geluidskaart namelijk helemaal niets :)

Als je nog garantie hebt op je speakerset kun je hem gewoon omruilen lijkt me. Mocht je garantie nu al verlopen zijn: maak de volumregelaar eens open (als dat kan) en kijk eens of je wat raars ziet. Misschien zit er wel een lading stof in... ;)

"When the shit hits the fan, make sure you don't get splattered" - Carol Thompson
"It's the story, not he who tells it" - Stephen King
"If you hate freedom, get married" - Vusumuzi Gumede
"Women can fake orgasms, men can fake love" - Bo Burnham

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:40

AvK

Ready Set Go

Is een bekend probleem. Waarschijnlijk is je remote defect (bedrade afstandbediening). Kijk eens op het forum van creative:
http://nl.europe.creative.../forum.asp?foru=29&page=1

Komt je probleem overeen met andere gebruikers?
Neem contact op met de helpdesk van Creative.
Creative kennende sturen ze zo een nieuwe op. :)

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Verwijderd

Topicstarter
thx, zal zekers ff contact opnemen met creative. denk idd dat het aan de remoteknop ligt.
Pagina: 1