Echte problemen ondervond ik pas na deinstaleren, wat ogenschijnlijk goed ging, toen lag alles plat. Ik vond netlimiter over het algemeen niet naar behoren werken. Ziet niet alle internetgaande programma\(delen). Ik heb het nodig voor shareaza aangezien dit programa wel oke is ,maar toch of je het nou wil of niet 100% bandwith slurpt, 2.0.0. versie en voorafgaande, met name met BT. Ook de aangegeven up of download speed klopt niet. als ik shareaza aan zet gaat alles offline, aangezien me upload al niet denderend is.
Bij het instaleren vervang netlimiter volgens mij een systemfile ofzo , bij het deinstaleren is het daarergens, waarschijnlijk fout gegaan.
Heb hiervoor ook netlimiter op andere pc gehad niks aan de hand , was alleen niet echt super tevreden over het programma.
Ga nu wel eff kijken of DU super controller kan vinden.
bedankt voor de snelle reactie
edit> Ook had ik af en toe last van vage crashes en hoog prcocessor gebruik. Had zelf het gevoel dat het waarschijnlijk ergens een conflict mee heeft met zonealarm of protowall ofzo. Ben nu gewoon opzoek naar iets betrz
misschien heeft het er wel helemaal niet mee te maken maar die nieuwe msn functie van zonealarm werkt ook niet. Geeft een rare foutmelding maar meer info kan nergens vinden. lijkt me dat meer mensen een probleem hebben met die nieuwe zonealarm functie maar das weer een ander topic i guess.
>Voor mij eigenlijkook, maybe omdat ik niks betrz kon vinden
[
Voor 26% gewijzigd door
Verwijderd op 04-06-2004 20:10
]