Toon posts:

vervanging voor Netlimiter?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Netlimiter sloopt je pc een beetje geloof ik ,dus vandaar dat ik iets anders zoek.
Heb toch echt iets dergelijks nodig aangezien sommige programma dik van me upload lopen te snoepen. Kan me eigenlijk niet voorstellen dat er niet nog zo iets is.. kan het alleen nog niet vinden.. stel dat ik een upload had van 10000KB's dan was ik toch mooi de pineut als ik alleen op netlimter aangewezen zou zijn.

• raoulduke
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online

raoulduke

Get in!

Kan je uitleggen waarom je gelooft dat NetLimiter je PC sloopt? Ik ken genoeg mensen die het zonder problemen gebruiken.

Remember, if you have any trouble you can always send a telegram to the Right People.

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Ik heb NetLimiter draaien, en je ziet het, ik kan nog posten. Er wordt hier helemaal niets gesloopt hoor.
Draait allemaal prima. Heb nog geen gekke dingen meegemaakt.

Maaruh, is dit niet iets voor [SA] ?

Ey!! Macarena \o/

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Aangezien Netlimiter geen OS is gaat deze WOS > SA. Misschien kan de TS zijn problemen met NetLimiter even toelichten?
En hoe weet je dat daar iets mee wordt opgelost?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Laurenz
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22-05 17:35
DU super controller is zo'n zelfde programmaatje :)

Leave only footprints, take only memories

Verwijderd

Topicstarter
Echte problemen ondervond ik pas na deinstaleren, wat ogenschijnlijk goed ging, toen lag alles plat. Ik vond netlimiter over het algemeen niet naar behoren werken. Ziet niet alle internetgaande programma\(delen). Ik heb het nodig voor shareaza aangezien dit programa wel oke is ,maar toch of je het nou wil of niet 100% bandwith slurpt, 2.0.0. versie en voorafgaande, met name met BT. Ook de aangegeven up of download speed klopt niet. als ik shareaza aan zet gaat alles offline, aangezien me upload al niet denderend is.
Bij het instaleren vervang netlimiter volgens mij een systemfile ofzo , bij het deinstaleren is het daarergens, waarschijnlijk fout gegaan.
Heb hiervoor ook netlimiter op andere pc gehad niks aan de hand , was alleen niet echt super tevreden over het programma.
Ga nu wel eff kijken of DU super controller kan vinden.
bedankt voor de snelle reactie

edit> Ook had ik af en toe last van vage crashes en hoog prcocessor gebruik. Had zelf het gevoel dat het waarschijnlijk ergens een conflict mee heeft met zonealarm of protowall ofzo. Ben nu gewoon opzoek naar iets betrz
misschien heeft het er wel helemaal niet mee te maken maar die nieuwe msn functie van zonealarm werkt ook niet. Geeft een rare foutmelding maar meer info kan nergens vinden. lijkt me dat meer mensen een probleem hebben met die nieuwe zonealarm functie maar das weer een ander topic i guess.

>Voor mij eigenlijkook, maybe omdat ik niks betrz kon vinden

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2004 20:10 ]

Verwijderd

Ik draai al een aantal jaar netlimiter naar volle tevredenheid. Ooit geinstalled, op prioriteit laag gezet en nooit meer naar om gekeken. Ik draai hier een webserver, een ftp server, een gameserver, een webcamserver en een mailserver. Dit alles naast msn en downloads etc. Alles draait soepel en zonder problemen mede dankzij netlimiter. Netlimiter is voor mij de nummer 1!!!!

Verwijderd

Spider.007 schreef op 04 juni 2004 @ 19:05:
Aangezien Netlimiter geen OS is gaat deze WOS > SA. Misschien kan de TS zijn problemen met NetLimiter even toelichten?

[...]

En hoe weet je dat daar iets mee wordt opgelost?
Euhm:
Netlimiter sloopt je pc een beetje geloof ik ,dus vandaar dat ik iets anders zoek.
Waar gaat die link van mij naar toe? Inderdaad naar vervangende progs die in de Faq staan...

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-08 10:25
Netpeeker. Kan ook services als Apache cappen.

Verwijderd

Topicstarter
thx

• Opperhoof
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:20
als je de search ff had gebuikt of had gegoogled was je vast wel een paar progjes tegen gekomen....

ik heb ook netlimiter gebruikt, werkte een tijdje goed en ik was tevreden, maar op den duur gebeurde er iets dat ik het progje zat was en een ander heb gezocht

(weet alleen niet meer wat er gebeurde,.. waarschijnlijk 30-day-trail over :9 )

ik gebruik nu netpeeker. dat is alleen handig als je aan het downloaden bent en je wilt ondertussen multiplayeren :)
dc aan, netpeeker aan zodat ie 10kb bandbreedte vrijhoud en gamen maar :9~

*edit*
misshcien was dat wel de reden dat ik netlimiter niet meer gebruik. volgens mij kreeg ik met netlimiter een vreed hoge ping :( (ping >40=sucks)

[ Voor 13% gewijzigd door Opperhoof op 05-06-2004 19:57 ]

• djidee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 24-08 23:36

djidee

Mr. Slungel

Wakker Kick

Mijn Netlimiter is ook vet vaag, heb tijden met veel plezier er mee gewerkt,
onlangs een format c: en een schone SP2 (engels) install gedaan (ipv Sp1 dutch), maar netlimiter (v130) doet het wel, maar na een seconde of 30 kan ik niet meer in het progje zelf komen (reageert niet), hij blijft wel limiten.., en na een tijdje gaat ie naar een vrij hoog mem gebruik (40/50k)

"Mekker, blaat"

Pagina: 1