Toon posts:

Norton opent niet?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heuj,

ben heel lang niet meer op GoT geweest door omstandigheden.. maar ik kom toch even stiekem langs voor een vraagje :P

Ik heb namelijk hier op de pc van me werk norton Antivirus geinstalleerd 2004 pro.. installatie gaat gewoon goed, maar ik krijg norton niet geopend :?
dit heb ik echt nog nooit meegemaakt... iemand bekend met dit probleem? de search geeft ook niets :(

heb trouwens 2 keer opnieuw geinstalleerd.. maar zonder succes dat ie wel opent..

Verwijderd

krijg je na de reset wel een schermpje waar je kunt instellen of je live update wil draaien etc. ? Dus maakt hij de voledige setup af ?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Iets meer uitleg? :) Hoezo krijg je hem niet geopend? Je voert de executable uit en dan? Foutmelding? Helemaal niets? Log-entries misschien?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
hmmz. iets meer info word er gevraagd..
het is dat ik hem dus installeer.. opnieuw start, en dan wil ik norton antivirus dus openen... ik kan dat icoon aanklikken, maar er gebeurd niks, na ongeduldig 100000 keer achter mekaar te klikken :+ doet ie soms inene wel t venster openen dat ik m moet gaan registreren enz. maar dit venster sluit zichzelf na enkele seconden..
lijkt wel een popupkiller :+

edit..
Verwijderd schreef op 04 juni 2004 @ 18:32:
krijg je na de reset wel een schermpje waar je kunt instellen of je live update wil draaien etc. ? Dus maakt hij de voledige setup af ?
neepz, niet gezien.. ik krijg dat install. compleet is, en dan zegtie doe cd uit, en start win opnieuw..

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2004 18:35 ]

Verwijderd

Topicstarter
hmmz klein kickje omdat ik toch [indien mogelijk] een antwoord heb hierop...

krijg dus nog steeds geen norton geopend...

• Lau
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

Lau

There can be only one...

Verwijderd schreef op 06 juni 2004 @ 13:56:
hmmz klein kickje omdat ik toch [indien mogelijk] een antwoord heb hierop...

krijg dus nog steeds geen norton geopend...
Heb je een log-file? zo ja, wat staat erin?
Draait de executable wel als je hem aanklikt ? (lees: staat het als een proces in je taskmanager? of sluit hij hem ook af?)

[ Voor 5% gewijzigd door Lau op 06-06-2004 13:58 ]

Lau

• Mr.Nobody
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
scan je pc eerst eens met online virusscan
misschien heb je al een virus die norton afsluit

[ Voor 12% gewijzigd door Mr.Nobody op 06-06-2004 14:00 ]

Opensource delphi componenten (http://www.delphi-jedi.org)

Verwijderd

Topicstarter
Lau schreef op 06 juni 2004 @ 13:57:
[...]

Heb je een log-file? zo ja, wat staat erin?
Draait de executable wel als je hem aanklikt ? (lees: staat het als een proces in je taskmanager? of sluit hij hem ook af?)
ik ziet em niet in taskmsg staan als ik start...
Mr.Nobody schreef op 06 juni 2004 @ 13:58:
scan je pc eerst eens met online virusscan
misschien heb je al een virus die norton afsluit
hmmmz vanaf de installatiecd scant ie ook al.. maar ik zal de online proberen.. denk dat die wat nieuwer is :P

• Lau
  • Niet online

Lau

There can be only one...

Je leest volgens mij steeds over : 'heb je een log file' heen...

Lau

Verwijderd

Topicstarter
Lau schreef op 06 juni 2004 @ 14:03:
Je leest volgens mij steeds over : 'heb je een log file' heen...
Waar gaat ik die vandaan halen dan?

• Lau
  • Niet online

Lau

There can be only one...

Verwijderd schreef op 06 juni 2004 @ 14:05:
[...]

Waar gaat ik die vandaan halen dan?
ff zoeken in de map waar je norton geinstalleerd hebt bijvoorbeeld.. of misschien als je een server-versie van windows draait in je syslog (of hoe dat in windows ook heet) (ohja, event-manager)

Lau

• apollo13
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:11
Heb je er toevallig voor je NAV 2004 een andere NAV op die pc gehad, dat zou een oorzaak kunnen zijn.
Zo ja ga ff lang de site van Symatec en haal daar het removal tooltje ff op om Norton echt van je pc te verwijderen. Daarna kan je NAV 2004 weer installeren.
Misschien dat dit je problemen oplost.

suc6...

apollo13

Pagina: 1