Toon posts:

Keyboard en mouse probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn probleem:

De toetsenbord doet het soms niet. Bij ms-dos doet ie het altijd, maar als windows xp opstart, doet ie het soms niet meer. De muis doet het gewoon wel. Als ik dan op de scherm kijk waar alle aangesloten hardware op staan, staat de toetsenbord er niet bij. Dus er staat geen keyboard aangesloten, wat erg vreemd is aangezien het wel aangesloten is. En als ik de computer opnieuw opstart, staat ie er opeens wel bij en dan doet ie het ook gewoon.

En dat is niet mijn enige probleem, want bij bijv een spel doet de muis vreemd. Als ik dan loop, en dan met de muis een andere kant op kijk, stopt ie opeens met lopen, terwijl ie gewoon door hoort te lopen (maar dan bijv de andere kant op). En als ik dan de muisknop loslaat en opnieuw op lopen druk, loopt ie weer. En als ik weer draai met de muis, loop ie niet meer enz enz.

Ik heb een ''Microsoft Wireless Multimedia Keyboard 1.1'' als toetsenbord en een ''Microsoft Optical Mouse'' als muis. En ik heb ze dus samen in 1 pak gekocht.

Ik weet dus ook niet waaraan het ligt: de toetsenbord en muis, windows xp, of de ontvanger (zo'n ding waar de keyboard en muis de signalen naar sturen werken, het is wireless).

Weet iemand hoe dit komt en hoe ik dit kan oplossen??? En niet te ingewikkeld vertellen graag :*) ! Alvast bedankt :Y)

• Ye Greate'96
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-08-2021
Heb je al op www.microsoft.com gezocht naar nieuwere drivers voor je keyboard en muis?

Verwijderd

Topicstarter
Ye Greate'96 schreef op 05 juni 2004 @ 00:22:
Heb je al op www.microsoft.com gezocht naar nieuwere drivers voor je keyboard en muis?
Ik heb nu een update geinstalleerd van de software die ik er bij kreeg, maar het probleem is nog steeds niet verdwenen.

Verwijderd

Topicstarter
Niemand die weet waardoor het komt????