Toon posts:

Hulp met Smartmovie!

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik zoek iemand die mij wil helpen met het programma Smart Movie voor mijn video's op mijn Nokia N-Gage. Ik snap het niet helemaal, heb er al heel lang naar gezocht. Ik heb wel gevonden Codec bestanden die ik moet installeren, heb ik dan ook gedaan maar zie dan niet hoe ik hem kan uitkiezen en welke naam hij heeft.

Van de filmbestanden die ik wil Converteren naar bestanden die op mijn Nokia N-gage die worden automatisch .avi genoemd. Is dit het formaat dat ook op mijn N-Gage word afgespeeld via de SmartMovie converter?

De beloning is een wallpaper of polyfone ringtone uitzoeken... je hoeft me maar even te helpen.

Msn: daimystroeve@hotmail.com

Alvast Bedankt!

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2004 18:07 ]

• Symsonic
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Symsonic

Hmm... ok

google?? en waarom moet dit in IT?

btje zinloze reactie net maar via google deze link:

http://www.allaboutsymbian.com/archive/t-21155

[ Voor 64% gewijzigd door Symsonic op 04-06-2004 17:51 ]

Verwijderd

Topicstarter
Omdat het een programma voor mijn telefoon is, daar ben ik al lang geweest maar snap het niet helemaal. Dus ik zoek iemand die het mij persoonlijk even wil uitleggen via msn.

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Verwijderd schreef op 04 juni 2004 @ 17:56:
Omdat het een programma voor mijn telefoon is, daar ben ik al lang geweest maar snap het niet helemaal. Dus ik zoek iemand die het mij persoonlijk even wil uitleggen via msn.
Dit is een forum, geen helpdesk. Vragen die je stelt worden niet alleen voor jou beantwoord, maar worden deel van de Knowledge Base die door GoT is ontstaan. Het is dus niet de bedoeling dat je privé hulp gaat vragen. Edit je startpost en zet je probleem er duidelijk omschreven in.

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Dit was prima met Google te vinden. Lees vooral ook het verhaal dat sdomburg hierboven postte, en laat zo'n e-mail adres de volgende keer achterwege in je topics.

Zie ook: Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Dit topic is gesloten.