Toon posts:

mysql setup doet het niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
bij deze dan in algemene software

ik heb geen verstand van mime types maar owke doe het maar in een html document
http://212.238.156.224:8080/error.html
in de screenie staat een error als ik de setup opstart
heb al 10 keer nieuwe gedownload maar die geven allemaal zelfde error
bij andere werkt die wel dus ik zit eraan te denke dat ik meschien iets teveel heb weggegooid of dat ik virusje heb

ik wil namelijk een phpbb2 forum gaan hoste ik heb php al in abyss gegooid zoals zij dat zegge want ben verder compleet n00b op dat gebied maar mysql wil niet zo super vlotten

ik zou graag willen weten wat voor informatie jullie nog meer nodig hebben want ik heb echt geen flauw idee

ik heb al gezocht maar als ik bibliotheek bij de got search invul maakt niet uti wat ik erbij invul krijg ik die domme bieb gevallen en de support van mysql zelf meot ik voor dokke dus daar ik heb ook geen zin in

• Paitor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-05 23:14

Paitor

rages doen :P

mocht je jezelf echt te noob vinden kan je altijd xampp downloaden. (www.xampp.org)
Daarmee installeer je in 1x apache & MySQL op een heel erg makkelijke manier.
Verder zitten er nog een paar handige opties in, zoals fileserver.

Na de install moet je in de directory htdocs je bestanden gooien van phpbb2, en dan kan je aan die install gaan beginnen :)

Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Volgens mij heb je een groot deel van de tips overgeslagen:
F_J_K schreef op 04 juni 2004 @ 16:58:
[...]

Type de foutmelding dan (ook) even over ipv een screenshot te geven, alleen al voor de search makkelijker en aangezien jij er toch al op hebt gezocht ook voor jou geen probleem lijkt me.
Geef even wat meer info, zoals wat je hebt geprobeerd. Bestand corrupt, opnieuw downloaden? Werkt het bij een ander wel? En heb inderdaad wat meer geduld. Voortaan 140 keer zo lang wachten aub (24 uur), je bent namelijk niet alleen op het forum ;)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Fatamorgana
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-08 04:17

Fatamorgana

Fietsen is gezond.

Installeer het eens vanuit een korter pad, bv: c:\ms

Wie weet helpt dat, ik ben wel eens vreemdere dingen tegen gekomen.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb het nu handmatig geinstalleerd met behulp van mijn pa

en ik kan nu ook connecten naar mijn database met het control center dat ik erbij gedownload heb

ik ben nu aan het uitzoeken hoe ik alle priviliges kan krijgen zodat ik databases kan aanmaken

en paitor

met apache kan ik niet overweg want abyss kan ik ook beheren als ik weg ben en dat heb ik nu aan de praat maaar bedankt voor de tip

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2004 19:19 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

[search=16 bits niet uitvoeren]
Welke tips heb je geprobeerd en werkten niet? sfc heb je gedaan neem ik aan? En hardware en drivers zijn OK?

En inderdaad vroeg ik of je het niet gewoon als tekst wilde plaatsen.
  • Dan kunnen anderen jou makkelijker helpen
  • Dan is het nog nuttig als je het plaatje ooit weg haalt
  • Dan is het te indexeren door de search en zo dus te vinden door toekomstie mensen met hetzelfde probleem
  • Er is geen enkele reden om het niet over te typen aangezien je de melding al door Google en GoTsearch hebt gehaald. Copy, paste, klaar.
Kan 16-bits windows-programma niet uitvoeren
Kan het bestand C:\DOCUME~1\%user%\BUREAU~1\temp\ms\mysql-4.020a-win\setup.exe (of een van de onderdelen) niet vinden. Controleer of het pad of de bestandsnaam juist zijn en of alle vereiste bibliotheken beschikbaar zijn
dus. Wel erg min dat een ander dat voor je moet doen als jij een probleem hebt :/

Offtopic: Wat MIME is zou ik toch even uitzoeken als je verder gaat met je webserver :Y)

edit:
woei, gelukt :)
Hoe is het nu gelukt? <-- kunnen anderen weer van leren ;)

En remote: als je het goed (en veilig!) instelt, kan je zo'n beetje alles remote beheren. Ook heel zeker Apache.

[ Voor 9% gewijzigd door F_J_K op 04-06-2004 19:22 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
hehe we poste door mekaar heen

maar anywayz ik weet wat mime inhoud alleen jpg was er nog niet aan toegevoegd zag ik :P

maa rik ga ff die documentatie nakijken naar die username en password
Pagina: 1