What use is a man walking on water if you don't follow in his footsteps?
Een goede HTML editor.
Met CSS kan dat allemaal heele envoudig.
Met CSS kan dat allemaal heele envoudig.
leoaq.fm // Jeune Loop
Macromedia Director misschien?
AMD Barton XP 2500+@3400+, Asus a7n8x deluxe, 512 MB twinmos, Sapphire Radeon 9800SE@9800XT, LG 915FT+
Verwijderd
dat is zoiets als een atoombom gebruiken omdat je last hebt van muggen, flash misschien, maar director?BiZaR schreef op 04 juni 2004 @ 17:14:
Macromedia Director misschien?
Flash is nog veel moeilijker (vind ik dan). Ik denk dat ie het beste kan gaan zoeken naar een makkelijk programmatje dat speciaal voor dit soort dingen gemaakt is, of een simpele versie van Director zoals Multimedia Builder ofzo.Verwijderd schreef op 04 juni 2004 @ 17:43:
[...]
dat is zoiets als een atoombom gebruiken omdat je last hebt van muggen, flash misschien, maar director?
Misschien is Visio ook wel wat?
Al weet ik trouwens niet of je daar echt interactiviteit aan toe kunt voegen...
Al weet ik trouwens niet of je daar echt interactiviteit aan toe kunt voegen...
Visio is niet gemaakt voor het maken van "demootje"
Gebruik gewoon html met wat css of javascript.
www.ya-calendar.com - Gratis online agenda
Verwijderd
Verwijderd schreef op 04 juni 2004 @ 17:43:
[...]
dat is zoiets als een atoombom gebruiken omdat je last hebt van muggen, flash misschien, maar director?
maar zonder gein, director is vrijwel geheel gemaakt voor het maken van interfaces en er ook nog 's erg makkelijk... ik zou hier wel voor gaan... kan je ook nog een beejte leuke animaties kwijt enzo
Verwijderd
Dat had ik dus ook in gedachten. Lekker simpel, veel creativiteit, veel mogelijkheden, etc etc en je kan het in een browser nog fullscreen bekijken ook; net als in Powerpoint. Wat wil je nog meerJacco Swart schreef op 05 juni 2004 @ 12:06:
Ik gebruikte vroegah nog wel eens Visual Basic 6.
Pak een form, zet de borderstyle op geen (zodat die blauwe balk weg is), verander de form background color naar de gewenste kleur en plemp er wat controls op. Is net echt
Een treeview, listbox en wat knoppen heb je er dan zo op zitten, wat pictureboxen met wat gifjes enzo en wat labels voor de tekst en je komt een heel eind in een paar minuten.
Hang er desnoods wat code achter (VB is simpel zat) om wat dingtjes af te handelen, en je hebt een mooie mock-up van hoe het moet gaan worden.
Pak een form, zet de borderstyle op geen (zodat die blauwe balk weg is), verander de form background color naar de gewenste kleur en plemp er wat controls op. Is net echt
Een treeview, listbox en wat knoppen heb je er dan zo op zitten, wat pictureboxen met wat gifjes enzo en wat labels voor de tekst en je komt een heel eind in een paar minuten.
Hang er desnoods wat code achter (VB is simpel zat) om wat dingtjes af te handelen, en je hebt een mooie mock-up van hoe het moet gaan worden.
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Compilen, installertje maken, en je kunt zo de app op de markt zettenRobIII schreef op 05 juni 2004 @ 16:06:Hang er desnoods wat code achter (VB is simpel zat) om wat dingtjes af te handelen, en je hebt een mooie mock-up van hoe het moet gaan worden.
Maar Visual Basic is inderdaad een makkelijke manier om een (standaard) grafische user interface te maken.
Dank, allen, voor de suggesties.
Wat HTML code in elkaar prakken leek mij ook al een optie, desnoods met Frontpage (
, maar jah...) Visual Basic zou ook nog kunnen, maar mij VB is nogal roestig. Delphi, misschien?
Toch 'ns kijken naar Director -- dit soort geintjes begint vaker voor te komen...
-bert
Wat HTML code in elkaar prakken leek mij ook al een optie, desnoods met Frontpage (
Toch 'ns kijken naar Director -- dit soort geintjes begint vaker voor te komen...
-bert
What use is a man walking on water if you don't follow in his footsteps?
Pagina: 1